Olenko superäiti?!?

Vierailija

Oikee tehomimmi täälä puolen ruutua?

Synnytin vajaa kuukausi sitten pikkukakkosen. Esikko on vuoden.

Rakastan suunnattomasti olla kotona! Tää ei ole mitenkään raskasta..

En ymmärrä miten jotkut valittaa pienen vauvan vanhempana arjen rankkuutta.

Menen vauvojeni ehdoilla, leikin ja olen paljon heidän kanssaan. Teen kotisapuskaa, siivoan, astiat pesen käsin, luovutan rintamaitoani ja täysimetän nuorempaa.

Tänään teen sämpylöitä yllärinä miehelle.

Elämä on ihanaa, saan hurjasti voimia äitiydestä. Tämä ei ole muuttanut minua tai suhdettani miehen kanssa. Olen vaan saanut aina haluamani lapset lisänä. Lapsettomille kavereille en jankuta lapsistani.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ota tuohon vielä remontti, ei tule hanoista lämmintä vettä tällä hetkellä. Pesuvedet ja tiskausvedet pitää lämmittää hellalla kattiloissa.

Hyvä, että joku on voimissaan. Toivottavasti et siellä porvoossa tipu korkealta ja kovaa.

Vierailija

Ap:n mittapuun mukaan minäkin olen sitten superäiti mutta en ajattele olevani superäiti vaan ihan tavallinen äiti. En tuo sitä erikseen julki ja sillä ylpeile. Jotkut vissin tarvitsevat kehumista ja ihailua...

Vierailija

jos oma elämä on järjestyksessä ja parisuhde pelaa on mielestäni vauvan kanssa todella kiva olla,meillä vaavi nukkuu vielä hyvin yöt ja päivälläkin.paikat on järjestyksessä ja ruoka valmis joka iltapäivä.en ole mikään himosiivoaja,ja minulla on omiakin harrastuksia,viihdyn tässä elämäntilanteessa:)

Vierailija

Mikäs sitä olisi ollessa, jos ei elämältä muuta kaipaisi, kuin " superäitinä" olemista. Saisi kicksinsä hohtavasta pyykistä ja puhtoisista lapsista. Pullan leipominen olisi päivän kohokohta.

Vierailija

Minulle kävi niin, että vauva-arki yllätti ihan täysin. Vaikka olin ajatellutkin että kaikki muuttuu ja että nyt elämäni pyörii sitten päivisin vain tuon nykerön ehdoilla -niin silti se muutos yllätti. Olin aluksi ihan naatti, nyt kai sitten alkaa olla sopeutunut ja " shokista" selvittyäni nautin tilastani täysin rinnoin -todella täysin. Nyt lypsämään =)

Vierailija

Nyt se tuli sieltä! Tätä meinaan odotinkin jo.. =)

Mulla kun on NIIN helpot lapset, hyvä parisuhde... Mitä mää mistään ongelmista ymmärrän.. Just joo.. Empatiaakaan ei löydy.. =)))

Musta superäiti on justiinsa se ihan tavallinen muori. Ei arki ole vaikeaa. Musta on tosi outoa että jos selviää ruoan valmistuksesta ja siivouksesta ja nauttii olostaan niin on jotenkin täydellinen. Tartteeko täydellisyys muuta? ..Paitsi sitä taloremonttia ja suihinottoa.. ;)

Mussa on paljon vikoja, suhde on ihan tavallinen, ymmärrän että lapset voi olla vaativiakin, mutta kun täälä nyt tuppaa oleen kirjotusten takana naisia joille kymmenkuinen itkevä lapsi on hirvitys! Ymmärrän kyllä tarpeen olla toisten aikuisten seurassa ettei pää hajoa. Mutta lapsi ei estä sitä ja lapsi ei ole sen syy. Ja mistä te sen tiedätte onko mulla kuinka " vaativia" lapsia -vai vaikuttaako asenteeni siihen etten huomaa vaativuutta.. ehkä olenkin välinpitämätön (netin kautta kun ette kuule itkeekö lapseni kylppäriin lukittuna).

Mutta mää menen tästä taas, kun sain kiillotettua sädekehääni..

Ap

Vierailija

Univelkaisena elämä on ihan järkyttävää kun päässä surraa ja oksettaa ja pyörryttää ja vauva itkee ja 2v ja 4v tappelee ja keittiö on täynnä tiskejä (eikä ole tiskikonetta) ja ruokaa pitäis laittaa ja tuntuu että kuolee tähän paikkaan.

Mutta, kuten sanottu, elämä on ihanaa jos ei ole sitä univelkaa!

Vierailija

Mua vaan niin harmittaa lukea näitä ketjuja joissa joku elämäänsä ja/tai lapsiinsa tai siihen yhteen ekaan kyllästynyt kirjottaa arjestaan.

Miten voi haluta palavasti lapsen ja kyllästyä siihen?? En arvostele, mutta ihmettelen.

Ap

Vierailija

Olen 27-vuotias, ja todellakin mun oma elämä ja oma kehitys todella hyppäsi ison askeleen eteenpäin lasten myötä. Enääen ole saamaton sohvaperuna nahjus, vaan oikeasti saan tässä elämässä aikaan ja nautin ihanista lapsista ja tästä perheenä elämisestä.

Vaikka joistain asioista on joutunut lasten myötä luopumaan, niin en koe että mistään tärkeästä.

Tämä perhe-elämä todella sopii mulle. Ai niin ja teen myös osa-aikaista työtä, johon palaan taas kun vauva on 4kk. Isä hoitaa kotona lapsia sen jälkeen myös osittain.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat