Nyt osaan edes vähän kuvitella miltä tuntuu raiskauksen uhrista :(

Vierailija

Eilen illalla nukkumaan mennessä mies otti taas kerran puheeksi kuinka hän haluaa harrastaa anaaliseksiä. Itse en edes ajatuksesta ole koskaan innostunut saatika sitten koskaan peppuani kenellekkään antanut.

Mies suuttui kun sanoin ei onnistu ja paineli baarikaapilleen ja siitä sitten TV;tä katselemaan.Itse nukahdin ja heräsin sitten kun mies repii minulta alushousuja pois ja huohottaa että haluaa seksiä.

Ajattelin että hitto nopeammin pääsen takaisin nukkumaan kun annan sen hetken työnnellä (tuttu juttu:kun se kännissä touhuaa se saa heti tai sitten ei sillä edes seiso) no mies halusi takaapäin ja oisihan mun pitänyt tajuta mitä se sillä asennolla hakee: se survasi ittensä väkisin takapuoleen ja silloin huusin,näin tähtiä kun sattui niin helvetisti! Mies sai huudot ja taisin sitä lyödäkkin. Mä en ole koskaan tuntenut itseäni niin häväistyksi ja satutetuksi kuin eilen yöllä. Mies oli aamulla luikkinut karkuun töihin jo seitsemän aikoihin sohvalla nukutun yönsä jälkeen. Olen niin vihainen ja samalla pettynyt mieheeni (ja ehkä myös itseeni)

Jos ja kun mies töistä tulee kotiin niin edessä on maailmojen sota

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Jokaisella on oikeus määritellä, missä menee rajat. Sinä olit juuri sanonut aivan selvästi, että ei anaaliyhdyntää. Miehesi tiesi tämän ja vilpillisesti ilmoitti haluavansa seksiä tietäen, että oletat hänen haluavan penetroida sinut vaginaan. Asia on hyvin yksinkertainen juridisesta näkökulmasta, mutta suurimmalle osalle miehiä ja av-mammoja tuskin.

Sinä olet kokenut seksuaalista väkivaltaa ja sinun tulee hakea apua itsellesi. Muuten tuosta voi lähteä todella isot ongelmat liikkeelle itsellesi, seksuaalisuudellesi ja joka tapauksessa koko parisuhteellenne.

Kehotan sinua pikaisesti ottamaan yhteyttä:

www.tukinainen.fi

tai kakkosvaihtoehtona:

www.naistenlinja.com

Ja tälle ruudin keksijälle:

Vierailija - 24.10. 10:46 vastaa tähän viestiin (5/9)

miten se nyt väkisin sinne mitään survoo?

aika löysä on jos noin vaan uppoo ilman mitään liukasteita. mutta sika silti jos tämä tosi on.

- Mietipä hetki, miten raiskaus ylipäätään tapahtuu. Ei väräjä mikään reikä kiihotuksesta, monet tappelevat vastaan, silti penetraatio onnistuu. Mieti sitä, että useimmilla raiskaustilanteessa vagina kramppaa itsensä aivan kiinni ja silti raiskaaja mahtuu penetroimaan. Mieti, että vauvoja raiskataan penetroimalla. Mieti hetki, miten paljon sattuu, millaisia kudosvaurioita tulee. Väkivallan voimalla ja yllätyshyökkäyksellä saa yllättävän paljon aikaan.

ap on rohkea, kun ymmärsi suuttua ylipäätään ja pakottaa miehen lopettamaan. Useimmat purevat hammasta ja joutuvat useiden raiskausten uhreiksi parisuhteessaan.

ps. raiskaus on rikos avioliitossakin. ap voit aivan hyvin tehdä miehestäsi rikosilmoituksen. Kehotan sua kuitenkin ensiksi juttelemaan noissa antamissani numeroissa asiasta.

Vierailija

t. oikean raiskauksen uhri, en koskaan kertonut kellekään.

en muuten tunne kovinkaan montaa naista jota ei olisi raiskattu, enkä tunne yhtään joka olisi ilmoittanut asiasta....

Vierailija

Jokin aika sitten oli vastaavanlainen ketju, joten uskon, että on provo. Ap, jos provoilet niin hankkiudu hoitoon. Tämä on turhan vakava asia, että saat kivat naurut itsellesi. Enkä ymmärrä miten joku tästä aiheesta voisi edes saada nauruja.

Vierailija

jos joku tyttäresi kaveri raiskaisi hänet, menisitkö juttelemaan tuon pojan kanssa ja selvittelemään välejä? Raiskaus on raiskaus, teki sen kuka tahansa. Ja miljoona kertaa pahemmalle varmasti tuntuu kun sen tekee oma mies. Pihalle tuollainen ukko!

Vierailija

Sinä joka kirjoitit:

" ihan normaalia käytöstä mieheltä. toivottavasti et saanut pahoja jälkiä kasvoihin jos hakkasi,se on aina yhtä noloa.mä olen itse huomannut helpoimmaksi yrittää keskittyä johoonkin muuhun ja hengittää syvään ja rauhallisesti että seksin voi sietää.sellaista se naisena oleminen on,toivokamme että synnymme seuraavassa elämässä koiraksi,paljon helpompaa."

EIHÄN KUKAAN VOI OIKEASTI AJATELLA NOIN??? Oli tuo aloitus sitten totta tai not, tämä tähän kopioimani kommentti on kyllä kauheudessaan vielä pahempi. Liekö yrität tuon kirjoittanut vaan provosoida... Mutta jos oikeasti ajattelet noin niin voi rassukkaa. Itse en ikinä alistuisi moiseen eikä siksi ole tarvinnutkaan. Voi herranjestas, kyllä maailmaan kaikenlaisia naisia mahtuu.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ÄMMÄT ALKAA PARJATA TOISIAAN!

Minusta naisten on tärkeää keskustella tällaisesta aiheesta. Tuleepahan yksinkertaisimmille kanssasisarille väännettyä rautalangasta, ettei tuollaista ap:n miehen kaltaista käytöstä pidä sallia missään olosuhteissa.

Vierailija

Olen ekaa kertaa tällä palstalla näin päiväaikaan ja olin aina kuvitellut, että aamupäivällä liikkeellä olisi hieman tasokkaampaa viestiä. Noita kommentteja olisi voinut odottaa viikonloppuna yöllä, mutta en maanantaina aamupäivällä. Eikö teillä vastaajat ole oikeasti mitään parempaa tekemistä aamupäivällä, kun kiusata lähimmäisiänne?

Koulussa lapsille aina sanotaan, että jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa kaverille, niin silloin on parasta olla hiljaa. Vastaajien henkistä ikää sopii epäillä, jos tämä kolmasluokkalaisilta jo onnistuva alkeellinen käytössäännän noudattaminen onnistuu, mutta teiltä ei. Pahoititte ap:n lisäksi myös monen muun mielen.

Eikö omat miehenne/vaimonne ole koskaan kännissä tehneet jotakin sellaista, jota ette olisi koskaan odottaneet ja olette hävenneet sitä käytöstä kovasti? Ap:n miehen temppu oli ala-arvoinen ja kännitempauksenakin ihan hirveä, mutta mistä te vastaajat luulette tämän maan perheväkivaltatilastojen (ja seksuaaliväkivalta-) syntyvän, jos kaikilla on kotona tosi auvoisaa? Ei kai se ole naisen vika, jos mies on sika? Ap ei todellakaan vaikuttanut väkivaltaa ja alistamista nöyrästi kuuntelevalta ihmiseltä.

Hyvä ap, kun puhut asiasta. Mies tilille. Tuo jos mikä on perheväkivaltaa ja vielä seksuaalista sellaista. Miehesi tiesi takuulla, ettet halua anaaliseksiä, vaikka olisitkin ollut suostuvainen johonkin muuhun. Tsemppiä iltaan!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

toivottavasti et saanut pahoja jälkiä kasvoihin jos hakkasi,se on aina yhtä noloa.mä olen itse huomannut helpoimmaksi yrittää keskittyä johoonkin muuhun ja hengittää syvään ja rauhallisesti että seksin voi sietää.sellaista se naisena oleminen on,toivokamme että synnymme seuraavassa elämässä koiraksi,paljon helpompaa.

Vierailija

Se kipu on aivan kamala!!!

Me sähellettiin kerran takaapäin ja vehje luiskahti ulos oikeasta osotteesta päätyen kovassa vauhdissa väärään paikkaan. Täysin vahingossa ja en siitä miestäni syytä. Vehje ei tietenkään kerennyt syvälle kun huusin kivusta...

Jos mun mies tekisi tuollaista tarkoituksella niin jättäisin hänet!!! En uskaltaisi taikka pystyisi luottamaan häneen enää ikinä...

Vierailija

Mutta kännihimoissaan on sekin yrittänyt vaikka mitä. Siis lopettaa kyllä kun sille sanoo tiukasti, mutta mikä kumma toi miesten kännihimotus on, että sillon -ei- enää pysy järki YHTÄÄN mukana?

Vierailija

mieltä ettei sinne voi mitään väkisin työntää, ootteko ajatelleet että p***ereikä on hieman " löysempi unessa kun lihakset ovat lepotilassa?

Vierailija

Mä jo oottelinkin että millon joku käskee soittaan POLIISILLE! Jos nyt ap ekana ottas sen ukon puhutteluun ja sanois sille että se oli viimenen kerta ku tuollaista yrittää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat