Hei Emina, oletko täällä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olis hauska kuulla että mitä sulle kuuluu? Oot vissiin käyny jo ultrassa, etkös ollut menossa alkuraskauden ultraan?

Laitahan tulemaan kuulumisia jos satut näkemään tän!

Terv. Elli, yks piiniskamuistasi

Kommentit (6)

Vierailija

Olipas mukava lukea sun kuulumisia. Kiva, että kaikki on mennyt hyvin ja voit myös hyvin! Pieni pahoinvointi on varmaan inhottavaa, mutta sen kestää;)) Mulla oli se toinen inssi ja uskon kyllä, ettei tämäkään tärppää. Mutta onneksi tässä on vielä elämää edessä ja aikaa saada se pienokainen. Saako suo välillä tulla huutelemaan tälle puolelle?? Olis kiva kuulla sun raskauden kulusta ja mietteistä:) Toivottavasti ollaan vielä yhteyksissä:)

terv.BB

Vierailija

Itelläkin on käynyt mielessä jos joskus ultraan päästään että sehän se tästä vielä puuttuiskin että siellä ei näkyiskään mitään :(

Tässä kierrossa meillä ei inssiä ollutkaan, koskapa ovis sattu viikonlopulle. Tänään pitäis sitten menkkojen alkaa, jos on sama kierto kuin kaksi edellistä. Sehän oliskin jo jotain se! :D Oireita on kyllä, siis pms-sellaisia, että ehkä se vuoto tästä alkaa viimeistään iltapäivällä. Toivotaan niin, ellei raskaana olla! Näin kyllä viime yönä sellasta unta että testasin plussan, ei yhtään arvaa mikä on mielessä aamusta iltaan.

No, sitten kun se uus kierto alkaa niin täytyy soitella taas klinikalle, mulla alkaa todennäkösesti pistokset. En tiiä siitä yhtään sen enempää, enkä aiokaan murehtia sitä etukäteen..

Mutta taas innolla uutta kiertoa kohti joka on toivottavasti lähempänä kuin arvaankaan ja ehkäpä sitten joululahjaksi sais jotain aivan uskomatonta :) Onneksi tässä oli tämmönen välikierto, joten sai aikaa hieman järjestellä ajatuksia.

No mutta palataan!

Elli

Vierailija

Kiitos hyvää kuuluu, kävin alkuraskauden ultrassa viime perjantaina ja kyllä siellä pieni 11mm alkio löytyi ja sydän sykki =) Mua pelotti aivan valtavasti ennen tätä ultraa, koska oireita ei ollut paljoakaan pientä väsymystä lukuunottamatta ja tottakai kuvittelin kaikki mahdolliset tuulimunat ym. Mutta kyllä se ultra oli jotain aivan uskomatonta, jonka pelkäsin jäävän mun kohdalla kokematta lukuisten pettymysten varrella. Toivon, että säkin pääsisit pian sen kokemaan! Mites sulla, oletko ollu jo toisessa inssissä? Mä pidän sulle kaikki peukut pystyssä, jotta pian saataisiin sut myös tälle puolelle!!

No nyt ne kaipaamani oireet eli pahoinvointi on seuranani lähes vuorokauden ympäri, ei niin että ylös saakka tulisi vaan pientä yökötystä koko ajan.... joka ei ole niin kivaa kun pitäisi töissä keskittyä, mutta kyllä tämän kestää kun tietää syyn =)

Olisi mukava kuulla jatkossakin kuulumisia eli ollaan yhteyksissä!

Terkuin,

Emina

Elli77:

Lainaus:

Olis hauska kuulla että mitä sulle kuuluu? Oot vissiin käyny jo ultrassa, etkös ollut menossa alkuraskauden ultraan?

Laitahan tulemaan kuulumisia jos satut näkemään tän!

Terv. Elli, yks piiniskamuistasi

Vierailija

Tottakai, mielelläni kuulisin sun ja muidenkin kuulumisia jatkossakin Toivon tietenkin, että saisin pian monta piiniskamua tälle puolelle kokonaan =). Sulla on jännittävät ajat edessä, toivottavasti tuo inssi toisi yllätyksen, mielipiteitä on monia, älä siis vielä heitä toivoa!!

Omalla kohdallani viikon takainen ultra toi hivenen helpotusta tähän alkuraskauden km pelkoon, kun siellä näkyi sydän sykkivän ja lääkäri sanoi kaiken näyttävän hyvältä. Ei sitä kuitenkaan itselleen mitään voi, kyllä se koko ajan on pieni pelko on mukana. Neuvola on ensi viikolla, johon myös oma mies pääsee mukaan, jospa tuo neuvola toisi vielä lisää todentuntua tähän odotukseen =)

Näistä oireista vielä....minä entinen " kuumakalle" olen nykyisin varsinainen vilukissa joka varsinkin iltaisin tutisee kylmissään palttoiden alla.....

Ollaan yhteyksissä!!

Pakkasterveisin,

Emina

bluebird:

Lainaus:

Olipas mukava lukea sun kuulumisia. Kiva, että kaikki on mennyt hyvin ja voit myös hyvin! Pieni pahoinvointi on varmaan inhottavaa, mutta sen kestää;)) Mulla oli se toinen inssi ja uskon kyllä, ettei tämäkään tärppää. Mutta onneksi tässä on vielä elämää edessä ja aikaa saada se pienokainen. Saako suo välillä tulla huutelemaan tälle puolelle?? Olis kiva kuulla sun raskauden kulusta ja mietteistä:) Toivottavasti ollaan vielä yhteyksissä:)

terv.BB

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat