Onko TEEMA-astiasto hyvä?

Vierailija

Olisi tarkoitus hommata nyt kunnon astiasto kotiin, kun meillä eripari lautasia kaapit täynnä.

Nyt olisi hyvä sauma, kun jouluksi tulee sukua syömään.

Oletteko tyytyväisiä Teema-astioihinne?

Onko sininen juhlallinen vai arkinen?

Kommentit (9)

Vierailija

kuin 24H. Sinisestä saat juhlakäyttöön helposti upean kun yhdistät siihen ripauksen esim kultaa. Pelkästään Teema on yleensäkin melko arkinen. Huomioi että jos päädyt Teemaan osa väreistä lopetetaan loppuvuoteen mennessä.

Vierailija

Mulla on valkoista ja keltaista, lisänä joskus nuoruuden hairahduksessa ostettua pentikin omenaa. Ja sit perintönä saadut vanhat arabian kesäkukkakupit ja kulhot.

Vierailija

kestäviä ne ainakin on, meilä tipahtelee välillä astiat ja harvemmin ne siitä putoamisesta hajoaa. Nykyinen teema vaan on aika surkea esitys, kun suurin osa astioista ei ole enää tuotannossa

Vierailija

Tykkään, koska sitä voi yhdistellä moneen muuhun sarjaan. Se on klassinen ja yksinkertaisen tyylikäs. Älä osta sitä vielä koska vuoden vaihteessa teema uudistuu, en tiedä miten mut kannattaa hankkia vasta sit, mun mielestä. Arabian 24h materiaalista lautasissa en tykkää, koska pinnaltaan se on karhea. Esim en tykkää syödä kun haarukat ja veitset vinkuu sen pinnalla...Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Mut oon ostanu isoja tarjoilukulhoja tätä sarjaa ja sopii hyvin yhteen teeman kans. Myös Pentikillä voi täydentää Teemaa, saa vähän erilaisuutta ja sieltä löytyy värivaihtoehtojakin. Just esim siniseen sopii mansikka-sarja loistavasti. Sininen on hyvä väri, sieltähän lopetetaan muutama väri ja jääkö jäljelle muistaakseni sininen, valkoinen ja keltainen. Niistä vanhoista siis...tiedä sit tuleeko uusia värejä tilalle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat