Onko kaikki AV-mammat muka läskejä?

Vierailija

Olen mietiskellyt et mikä tätä palstaa vaivaa,kun koko ajan toitotetaan et " taas läskit av-mammat vauhdissa" .Mistä olette saaneet sen käsityksen et kaikki on läskejä?Ja toisaalta mix kaikkien pitäs olla jotain anorektikkoja?

Kommentit (13)

Vierailija

kuinka olisi normaalipainoinen aina löytyy joku, jonka mielestä olet lihava ja se luo kovia paineita laihduttamiseen.

Te ette varmaan usko tätä, mutta lihavana olo on vapauttavaa. Saa ihan itsekseen haaveilla hoikkana olosta, mutta kukaan ei tule sanomaan, että kannattais sinunkin laihduttaa. Silloin kun painoin 20 kiloa vähemmän, tunsin paljon suurempaa tarvetta laihduttaa vielä ne viimeiset 5 kiloa pois. Aivan kuin elämäni olisi siitä parantunut.

Lasten myötä elämästä on tullut ihanaa huolimatta kiloista. Minun mielestä oman painon unohtaminen olisi kaikille tavoittelemisen arvoinen asia. Paljon helmpompaa on elää kun ei tarvitse kaloreita kyttäillä. Eikä silloin edes liho niin plajon, jos se ruoka ei ole aina mielessä vaan ajattelee niitä elämän tärkeämpiä asioita.

Vierailija

Moni kotiäiti varmasti on ylipainoinen ja haluaisi olla hoikka.Mut kun ei kantti riitä laihduttamiseen,niin tulee parempi mieli muita haukkumalla.

Vierailija

enkä täytä muitakaan " av-mamman" kriteerejä, kuten toisten kyttäämistä, täydellisen äidin esittämistä ym.

Olen hoikka ja huolehdin ulkonäöstäni, olen avarakatseinen, en ilkeile täällä kenellekään. Varsin tavallinen ja varmasti ihan mukava äiti siis. Ja silti käyn täällä päivittäin... ;P

Vierailija

Se on tosiasia, jolle ei tällä hetkellä voi mitään. En ole kateellinen enkä katkera. Hyvä vaan että ihmisiä on monen kokoisia. Minä olen pitänyt aina enemmän ruoasta kuin liikunnasta. Ja sen huomaa:)

Vierailija

166 ja 55kg.

Samaa ihmettelin kun luin viestejä.

Heti jos joku kirjoittaa arvostelevan kommentin, on jonkun fiksun mielestä läski kotiäiti taas vauhdissa.

Aika noloa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat