Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko raskaaksi tulla ilman menkkoja?!?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hölmö kysymys, tiedän...

Mutta mulla tilanne on se, että viimeksi menkat alkoi elokuun alussa, sen jälkeen ei mitään (tai pari viikkoa sitten ruskeaa tuhrua pari päivää ja siinä se)! Testin tein viikko sitten ja nega tuli...

Imetyksen lopettamisen jälkeen menkat tuli 4kk ihan säännöllisesti (sitä ennen jo kolmet menkat vaikka imetin) ja sitten jäivät pois kun päätettiin jättää kumit :(

Eli onkohan tässä mitään mahdollisuutta raskautua?! Kaipa sitä jossakin vaiheessa ovulaatio tulee...? Vai olisiko aika jo mennä lääkäriin? Mitäs mieltä olette?!!!?

Kommentit (4)

Vierailija

Lääkäriltä asiaa kysyin ja hän sanoi, että raskaaksi voi tulla vaikkei menkkoja olisi vähään aikaan näkynytkään (minunkin tapauksessani edelliset menkat olleet heinäkuun alussa).

Minulla tosi ei ole lapsia entuudestaan, pillerit lopetin vuoden vaihteessa. Että semmosta :)

Vierailija

Tuo sinun vastauksesi antaa pienen toivonpilkahduksen tähän tilanteeseen! Täytyy vain toivoa, että noista sänkytouhuista siis on pian nähtävissä tulosta :D

Vähän jo suunnittelin, että parin viikon sisällä kyllä soittelen lääkärille tai terkkarille, jos tilanne ei miksikään muutu ennen sitä...

Vierailija

Minä lopetin sillon vuoden vaihteessa minipillerit niin menkkoja ei kuulunut. Maaliskuussa sitten testi näytti plussaa :) Vaikkakin se oli tuulimuna niin kyllä sitä raskautua voi ilman menkkoja.

Minulle sanottiin neuvolassa, että yleensä se 3kk odotetaan ja jos ei menkkoja tule niin tutkitaan mikä on.

Uusimmat

Suosituimmat