Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lilli80, vielä kysyttävää sinulta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei Lilli80, kerroit kokemuksiasi rinnalta vieroituksesta niin piti vielä kysyä että miten korvasit poisjääneet tissittelyt päivällä, aloitko antamaan korviketta? Oliko kuopuksesi aiemmin saanut korviketta? Toivottavasti meilläkin onnistuisi tissiltä vieroittaminen noin kivuttomasti, luonnollisesti olisin itse valmis luopumaan ensin yösyömisistä, mutta kaikki ajallaan.

Kommentit (2)

Vierailija

Kiitos vastauksesta, meilläkään ei pulloa syödä, ja olen antanut tissittelyn lisäksi ruoan yhteydessä vettä nokkamukista. En välittäisi korviketta antaa vaan olen myös ajatellut siirtyä jossain vaiheessa oikeaan maitoon. Saattaahan olla, että mullakin menkat tekee tuloaan.

Vierailija

Nyt on alotettu ihan normaalit maitotuotteet. korvike ei ole kelvannut koskaan.

En tiedä oliko sillä mitään merkitystä, että annoin pojan luopua itse tissittelyistä. En siis jättänyt mitään pois itse, vaan annoin hänen itse päättää, minkä hän jättää pois milloinkin. Jos korvike vaan kelpaa, niin anna ihmeessä sitä tilalle ja jos ei, niin sitten vettä.

Pulloa meillä ei ole myöskään syöty, vaan tissiltä siirryttiin nokkamukiin.

Onnea yritykseen. Toivottavasti saatte pian nukkua kunnon öitä kaikki.

Lilli ja pojat.

Ps. Jotain osuutta asiaan saattoi olla myös sillä, että totaalikieltäytymisestä seuraavana päivänä minulla alkoi kuukautiset.

Uusimmat

Suosituimmat