-5/-10kg vko43

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikkis!

No niin uusi viikko jälleen ja mulla vaaka näytti samaa ku viime maanantaina eli 68,6kg. Olen herkutellut viime viikolla ja viikonloppuna, joten olen onnellinen ja yllättynytkin, että paino pysyi sentään samassa eikä noussut. Tosin liikkunut olen paljon ja kun liikkuu niin saa myös herkutella:) Kyllä mua vähän masentaa kun tää tahti on nyt niiiiiin hidasta. Ens viikonloppuna on taas juhlat tiedossa, joten varaudun jo nyt siihen, että tuskin on miinusmerkkisiä lukemia silloinkaan luvassa. Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

Terkuin Ragna

Kommentit (5)

Vierailija

Tosiaan se joulu lähestyy ja siihen mennessä pitäis nuo ylimääräiset kilot saada pois mut näyttää olevan työn ja tuskan takana.

pitäis saada joku inspiraatio tuolle laihduttamiselle mut mikä niin en keksi.

Pidättekö jotain päiväkirjaa siitä mitä syötte vai miten? itse olen yrittänyt laittaa ylös.

En ollut laiska etten ole kertakaan käynyt vesijumpassa jota yleensä teen 2-3 viikos mut nyt en ole :-(

olen yrittänyt tällä viikolla että illalla saa yhden karkki patukan syödä kun jotenkin tuo makea vetää puoleensa ikävästi

Vierailija

tämä painon pudotus :-( Torstaina näytti 61.8kg mut äsken kun vaaalla kävin näytti 62kg oli sen sentään -500g

Ehkä nyt ei tule syötyä kun viikolla olen iltavuorossa ja viikonlopun yössä niin ei iske herkuttelu vaihde päälle :-)

Hitaasti hyvää tulee.....

Hyvää viikon alkua kaikille!

Vierailija

Alkuviikko meni työmatkan merkeissä, joten siitä johtuen tulen vasta nyt tiedottamaan tuloksistani. Maanantai-aamuna vaaka näytti tasan 69 kg, eli huikeat 200g paino putosi edellisestä. Nyt työmatkan jälkeen en ole edes uskaltanut vaakalle hypätä, onhan tässä muutama päivä aikaa paikkailla hairahduksia ennen ensi maanantain punnitusta... Eli ei mitään hienoja miinusmerkkisiä tuloksia tiedossa tällaisen mässäilyn jälkeen.

Kysymys kuuluukin, mitä ihmettä me keksittäisiin porukalla, että päästäisiin taas kunnon vireeseen? Kaikilla tuntuu tapahtuvan jonkinlaista lipsumista. Minua huolestuttaa se, että en oikein saa itseäni enää niskasta kiinni ja pikkujoulut ja varsinainen joulu on vasta tulossa. Sitten tulee kuitenkin taas mässäiltyä ja ollaan pian taas samoissa lukemissa kuin ennen tätä urakkaa! Olisiko jotain ideoita? Auttakaa onnetonta pullahiirtä...

Pyry

Vierailija

Nyt paino kuten sanoinkin viimme viikolla 74,6kg eli samoissa taidetaan olla kuten viim. viikolla, paitsi torstaina oli se 74 tasan..

Olisi kiva nähdä jo puntarilla 73 alkuinen luku... näenkö koskaan... Paino sahaa kyllä nyt niin samoissa lukemissa kun on sahannut jo ties kuinka monta kuukautta!

Liikunnan määrällä voisi saada jotain aikaan mutta se on niin suppeaa, ainoastaan voisin pojan kanssa tehdä useammin ja vähän pidempiä lenkkejä iltaisin. Ja torstaisin pääsen aina silloin tällöin vesivyö jumppaan kun vaan isovanhemmilla ei ole menoja ja niillä yleensä on (mies iltaisin aina töissä).

Mutta kait sitä saa itseään niskasta kiinni taas ja yrittää syödä kohtuudella kun se kohtuus pysyisi viikonloppunakin :(

Vierailija

... johtuukohan se näistä pimeistä ja sateisista illoista vai mistä, mutta voisin syödä suklaata koko ajan, vaikka se ei ole minulle yleensä se pahin kompastuskivi ollut.

Aluksi pidin tarkaa ruokapäiväkirjaa syömisistäni, nyt se on jäänyt. Aion aloittaa sen maanantaina uudelleen, jos se motivoisi uuteen nousuun. Nyt viikonloppuna ei kannata, kun on kaikenlaista herkuttelua tiedossa. Minua auttaa myös liikunta, jos pääsen kunnon juoksulenkin tekemään sen jälkeen ei edes tee mitään raskaita herkkuja mieli. En vain pääse kovin usein.

Mutta ehkä minua motivoi se vanha pikkujoulumekko, joka on jo mahtunut päälle, mutta tällä menolla joudun marssimaan kauppaan ja ostamaan yhden koon suuremman asun. Joten eiköhän tässä ole pakko ryhdistäytyä. Mielluummin käytän ne rahat joululahjoihin.

Pyry

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat