Apuaaa! Mitä tekisin kun taidanpa olla

Vierailija

raskaana ja on työpaikan pikkujoulut. En ole ikinä lasiin sylkenyt ja en halua vielä näin varhaisessa vaiheessa mitään töissä sanoa. Mitä teen kun en oikein voi juodakaan?

Kommentit (11)

Vierailija

Musta on ihan ymmärrettävää ettei halua alkuraskaudesta töissä julistaa. Itse kun olen taas aina sylkenyt lasiin, ei kukaan ihmettele juomattomuuttani. Joten toinen vaihtoehto tämäkin:=)

Vierailija

kaikki luulivat, että juon viski- tai kossukolaa. Ruuan kanssa kun tarjottiin viiniä otin yhden lasin, josta sitten lipittelin pitkin iltaa, eikä kukaan huomannut, että mun lasia ei tarvinnu täyttää. Vesilasia täytätin kokoajan, ei ne kattonut mitä mulle kaadettiin :D

Vierailija

Itse jäisin pois, ei paljon raskausaikana hotsita tupakansavuissa istuskella ja katsella pöhnäisten työkavereiden töppäilyä ja kuunnella kännistä örinää.

Vierailija

juo sitä... Alkoholitonta en voi tilata sen huomaa maksaja heti. Mut mun on kyllä pakko lähteä, en millään kyllä voi tuohon keksiä mitään tekosyytä. Kaikki tarjoilutkin on jo varattu jen.

Vierailija

Jättäydy pois juhlista tekosyyn perusteella!! Ei kiva niissä sikajuhlissa katsella muiden örvellystä kun itse väsynyt ja selvä. Kokemuksen rintaäänellä...

Vierailija

Itse muinoin huijasin ystäviäni täyttämällä kierrekorkillisen siideripullon vedellä, ja lipitin sitä sitten.. Voit yrittää samaa jollakin tapaa jos onnistuu (esim. otat lasiin punkkua vain väriksi ja laitat loput vettä, mehua, tms..)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat