millä varmistan ettei salasuhteeni vaimo saa tietää

Vierailija

eli ainakaan kännykkään ei kannata soitella, vai mitä?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

parempi olla rehellinen kuin valehdella monille ihmisille!valehtelija on surkea vätys iljettävä liero!!

ole rehellinen!

nyt känny käteen ja soittamaan heti!

saat ukon itelles kaikkine likapyykkineen pentuineen sohvalla löhöömisineen itsekkyyksineen pussaamottuuksineen ilman seksiä jne jne eli NAUTI vaan!!!!!

Vierailija

ja että se jotenkin mystisesti siitä muuttuu vielä ihanaksi ja intohimoksi. kai minä yritän uskoa vielä että ihmeitä tapahtuu ja että jos vain jaksan tässä sekoamatta ja lähtemättä niin lapseni ei sitten hauku minua aikuisena että pilasti elämäni ja erosit,.

ap

Vierailija

Ja olen yrittänyt huoltaa parisuhdetta, mutta kuka jaksaa loputtomiin kun mitään vastakaikua ei saa. Toki tiedän että vieras ei ole kuin hetken kiva. Pakoahan se on todellisuudesta, ja vähän vaarallisempaa kuin asiointi videovuokraamossa.

millaisessa ahdingossa olet ollut, ja MITEN sieltä noustaan???!!! KERRO.

ap

Vierailija:

Lainaus:

että kun lapsi tulee niin sitten alkaa seksittömyys yms....kaikki on loppupeleissä kiinni niistä kahdesta jotka siinä parisuhteessa on.ei vaan viitsitä enää tehdä mitään asioiden eteen.ei se autokaan kunnossa pysy huoltamatta .....ei myöskään parisuhde...vaikka yleinen harhakäsitys tuntuu se olevankin.miksi et/ette yrittäisi parantaa omaa suhdettanne.se olisi varmasti parempi kun olla huonossa suhteessa ja hakea kivaa muualta.ja varmasti olisitte onnellisempia molemmat jos keskenänne asiat saisitte sujumaan....ei se vieras ole kun hetken kiva...ja tiedän mistä puhun.olen itse olut myös aikamoisessa ahdingossa...sieltä voi nousta JOS haluaa.

Vierailija

eli täytyy olla tarkkana että heittää kaikki heti pois samantien. Eikä mitään käyntikortteja tai kirjelappusia. Ei mitään paperilla.

Vierailija

Ei se sitä saa tietää ellet kerro. Usein vaan käy niin että nää " salasuhteilijat" tulee mustasukkaisiksi toisen vaimosta/miehestä ja pilaavat itse heidän suhteensa. Miksi näin käy, on mysteeri. Salasuhteilija tahtookin vain pilata muiden suhteita.

Vierailija

-Miksi ette pistä asioita miehesi kanssa kuntoon, erittäin hvyää apua on tarjolla, jos vain haluaa ja sammuneen hiilloksen voi puhaltaa sellaiseen roihuun, ettet ole ennen kokenut. Ne sukatkin hyppii sinne kaappiin ja eteesi tuodaan kuppi lempijuomaasi, kun sohvalle istahdat.

-Jos ei onnistu, niin miksi et eroa. Miksi kysyt lupaa mieheltäsi eroon? Ei sekään ole lapselle hyvä asia, jos on vanhemmilla onnettomat välit. Eronkaan jälkeen ei ole pakko ottaa mitään nyhjääjä ukkoa nurkkinsa sotkemaan, jos ei halua. Lapsi voi olla viikon sinulla viikon isällään. Moni isä onkin siinä sitten eron jälkkeen vihdoitn alkanut oikeasti olemaan sen lapsensa kanssa, kun on pakko olla ja opetella. Jos löydät ihanan miehen, niin sitten voit harkita sitoutumista ja yhteen muuttamista uudelleen. Ja ole sillä kertaa tarkkana, älä ota mitään hoitolasta, vaan innostava energinen mies joka pesee astioita, pyykkiä, imuroi jne keksii mukavaa puuhaa... on niitä olemassa.

Vierailija

Joko tajuutte miksi muslimimiehellä saa olla neljä vaimoa? Naisella ei saa olla neljä miestä koska jos tulee paksuks niin who is the father. Nykyää on DNA testit mut ei silloin ku Koraani tuli... ja Raamattu.

Vierailija

oot mun miehen hoito niin tee mulle palvelus ja soita mulle, kerro kaikki. olis kiva päästä tästä paskasta avioliitosta ilman että itse tarvii olla se paha osapuoli joka saa eron aikaan.

Oikeesti, jos oot mun miehen hoito niin voin kertoa ettei se mies edes vietä aikaa lapsensa kanssa vaikka kuinka haluaakin sen kanssa asua. Saat koko miehen vaikket haluiskaan, en mäkään sitä halua.

Vierailija

Tai sitten olet vielä niin nuori, ettei elämä ole opettanut sinulle vielä harmaan sävyjä. Joka tapauksessa voit mennä muualle puhumaan synneistä ja tähän ketjuun siis niitä vinkkejä kehiin!

T: Kiinnostunut itsekin, vaikkei olekaan ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat