Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka toinen päivä vuotoa ja nyt alkaa mennä hermot!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Anteeksi jo etukäteen tämä hirveä valitus, mutta mua masentaa ihan hirveästi tämä oma kroppani ja nämä jatkuvat tiputteluvuodot. Keskenmenosta on pian 2 kk aikaa, mutta edelleen kroppa on sekaisin. Kp26 tuli menkat normaalisti, tosin melko pitkät, ja sitten 1,5 vkoa myöhemmin taas vuotoa päivän verran. Sen jälkeen on vuotanut päivän ja ollut päivän pari taukoa ja taas alkaa. Ei siis mitään rusehtavaa vaan kunnon verta.

Oikeesti masentaa niin paljon, kun haluaisi niin aloittaa taas tekemään tuota pikkukakkosta, mutta kroppa vaan ei ota tasaantuakseen. Kiertopäivistä ei ole mitään hajua, kun koko ajan tuntuu olevan vain kp 1 tai 2 ja taas alkaa homma alusta. Esikoinen on varmaan jo rippikouluiässä ennen kuin tätä toista saadaan tulolleen... ja olin vielä haaveillut mahdollisimman pienestä ikäerosta. Jos tässä mikään lohduttaa niin ainakin se, että olen normaalioloissa ja normaalilla kropan olotilalla tullut raskaaksi toisesta tai kolmannesta kierrosta eli kai sitä toivoa vielä on. Mutta nyt oon niin allapäin, että taidan aloittaa palstailutauon niin kauaksi aikaa kun tilanne tasaantuu. Ainakin pysyttelen taka-aloilla, jos tänne uskaltaudunkin välillä lurkkimaan.

Parempaa päivää muille.

Kommentit (7)

Vierailija

minulla alkoi vuoto jo heinäkuun lopulla ja syyskuun alussa meni kesken...siitä asti olen helvettin rätti perseessä kulkenut.. tänään olin lääkärissä ja saattaa vuotoa jatkua vielä jokin aikaa kun oli jotain rippeitä vielä, mutta tulee lääkärin mukaan itsestään ulos.. pitää lähteä juoksemaan ulos , kun näköjään vuoto lisääntyy kun rehkin...ja niin kuulemma lääkärin mukaan saa tehä....ei muuta kuin painun ulos lenkille jos tyhjentyis nopeemmin..=)

Vierailija

Mulla todettiin raskauden olleen osittainen rypäleraskaus. Sikiö todettiin kuolleeksi rv 15+, mutta olleen kuolleena silloin jo muutaman viikon...

Vierailija

Minulla samanlainen tilanne. Keskenmeno viikolla 12+. Sikiö oli kuollut kohtuun jo paria viikkoa aiemmin, mutta ei tullut itsestään ulos, joten sain lääkkeellisen tyhjennyksen. Kaavintaa ei edes tarjottu, mikä ihmetyttää nyt jälkikäteen. Montaa täysin vuodotonta päivää ei ole ollut. Kävin noin kolme viikkoa keskenmenon jälkeen jälkitarkastuksessa ja nyt vielä uudelleen ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa.

Kiinnostaisi tietää tehtiinkö teille kaavinta, tyhjenikö kohtu itsestään vai oliko lääkkeellinen tyhjennys. Ajattelin vain, että olisiko sillä lääkkeellisellä tyhjennyksellä mitään tekemistä vuodon keston kanssa.

Vierailija

Ja kaikki oli gynen mukaan hyvin. Kohtu ja munasarjat ultrattiin, kaikki oli siistiä ja kohtu tyhjä. Kohdunsuu oli kunnolla kiinni ja kaikki muutenkin kaikinpuoli hyvin. En siis usko, että mitään rippeitä on jäänyt minnekään. Raskaushan meni kesken jo viikolla 6+0 eli sen puoleenkaan mitään isoa ei vielä ollut ehtinyt kehittyä.

Toivottavasti tämä pian loppuu! Oon niin samaa mieltä tosta rätti perseessä kulkemisesta!!:) No niin, tulihan tähän edes yksi hymynaama...

Vierailija

Mulle annettiin silloin vielä varmuuden vuoksi parit pillerit avittamaan kohdun supisteluja ja tyhjentymistä. Eipä siis näytä silläkään olevan merkitystä onko kaavittu vai ei kun sama tilanne näyttää olevan meillä kaikilla. Kiva kuitenkin kuulla, että jollain muullakin on sama tilanne eikä vain oma pää ole hajoamispisteessä... tai ei siis tietenkään ole kiva että me kukaan ollaan tässä tilanteessa, mutta eipähän ainakaan olla yksin!

Vierailija

ja edelleen vuotaa (tällä hetkellä toiset menkat menossa), mutta montaa vuodotonta päivää ei ole ollut km:n jälkeen. Koko ajan ainakin jonkinmoista tiputtelua tai sitten reilumpaa vuotoa. Suoraan sanottuna alkaa vituttamaan tämä rätti perseessä kulkeminen. Mutta ei auta, vuotaa minkä vuotaa.

Vierailija

olitko keskenmenon jälkeen jälkitarkastuksessa?

noilla oireilla sulla saattaa olla jokin istukan ripe olla jäänyt kohtuun ja aiheuttaa nuo tiputtelut. tosin saattaa olla hormonaalistakin, mutta pitää varmistaa!

Uusimmat

Suosituimmat