Lapsen piirustusten säilytys

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Miten / mihin säilötte lapsenne piirustukset? Meillä esikoinen 4v piirtää sellaista vauhtia uusia piirustuksia, ettei ne mahdu mihinkään säilöön. Joitain heikompia heitän muutaman viikon jälkeen pois, mutta jotkut on todella hyviä ja kannattaisi varmaan säilyttää. Saisi poika sitten vanhempana muistella, mitä on tullut piirreltyä.

Miten teillä säilötään piirustukset tai muut askartelut?

Kommentit (3)

Vierailija

mutta olen ostanut muutaman " iloisen" värisen kehyksen, joihin laitan parhaimpia tauluiksi pojan omaan huoneeseen!

Ja sitten ostin tuollaisen kulmalukkokansion, minne ajattelin sitten kasata loppuja piirustuksia...

Vierailija

että suurin osa menee takan sytykkeeksi.

5 v piirtää urakalla niin kotona kuin hoidossakin. parhaimmat olen toki säästänyt ja vähintään 1 kappale joka ikä vuodelta syntymäpäivän aikoihin tehty työ on säilötty, osa on kehystetty ja seinällä, osa on piirongin laatikossa.

Vierailija

Parhaimmat tuotokset laitetaan talteen kansioon, johon ostettu niitä valmiiksi rei' itettyjä " sivuja" , joihin mahtuu A4-kokoinen paperi juuri sopivasti. Yhteen lehteen aina 2 kpl A4:sia vastakkain. Kansio on nätti vaaleanpunainen ja tyttö haluaa itse järjestää piirustuksensa siihen. Piirustuksia on kiva katsella ja pysyvät siististi järjestyksessä. Niin ja tietysti joka piirustukseen nimi ja päiväys alanurkkaan, kun meillä on kaksi lasta, etteivät mene keskenään sekaisin :) Esikoisella (4v3kk) on jo aikamoinen " portfolio" kasassa, josta hyvin näkee käden taitojen kehityksen.

Pikkuveljelle (2v3kk) on hankinnassa oma kansio, kunhan löytyy joku kiva!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat