Ihanin/mieleenpainuvin kommentti mitä miehesi on sanonut kun olet ollut raskaana!?!?

Vierailija

Yksi mitä minä en ole voinut unohtaa oli se kun oltiin lädsässä aamulla jonnekkin. Menin suihkuun ja siellä huono olo yllätti. Kun yökkäilin sitten niin mies huusi oven takaa että oksenna sinä rauhassa niin minä lähen käyttämään koirat... (aamupissalla siis)

Kommentit (3)

Vierailija

En vielä ole edes raskaana, mutta heti kun alettiin yrittämään mies sanoi minun olleen jatkuvasti niin ihana ja onnelliselta vaikuttava, mikä varmasti piti paikkaansa. Ei vielä tärpännyt, ja vielä mies jaksaa ilahduttaa kauniilla sanoilla ja lohdutella. Ja hän pitää raskausmasuja kauniina, ja se on tosi tärkeää siinä kohtaa, kun oma itsetunto on heikko ja olo tuntuu kurjalta ulkonäön takia. Vaikken vielä ole sitä kokenutkaan.

Vierailija

Tokaa odottaessa tuskailin/tuskailen edelleenkin vartalon muutoksista. Oltiin menossa saunaan kun valitin jälleen ja mies sanoi, että näytän tosi kauniilta, koska oon just hänen vaimo. Ja kuulema erityisen suloinen ja söpö kun oon raskaana. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat