Ajattelemattomuuttani mokasin talvitakin ostamisessa :(

Vierailija

Viime viikolla ostin itselleni vihdoin kauan haaveilemani uuden untuvatakin. Muuten täydellinen mutta tänään huomasin, että se on tehty Thaimaassa! En todellakaan aio enkä uskalla käyttää thaimaalaisilla höyhenillä täytettyä takkia!!! Ongelmana vaan on, että olen jo ehtinyt käyttää takkia pari kertaa, joten en voi sitä palauttaakaan :(((

Omaa typeryyttäni tietenkin koko homma. Jatkossa tajuan olla tarkempi ja katsoa, missä talvivaatteet on valmistettu.

Harmittaa vain hirveästi, eipä tässä ihan äkkiä ole varaa toiseenkaan :´(

Kommentit (10)

Vierailija

Voitte ihan rauhassa irvailla, mutta minä haluan kaikin tavoin varmistua, että minä ja perheeni vältymme tuolta vitsaukselta.

Ehkäpä irvailu loppuu teiltäkin siinä vaiheessa, kun Suomessa tapahtuu ensimmäiset kuolontapaukset. Kyllä varmaan av:n ilkeilijöiltäkin löytyy siinä vaiheessa kattava valikoima säilykkeitä kaapeistansa.

ap

Vierailija

Silta varalta, etta ap on tosissaan: Pista takki pakkaseen, jos ahistaa. Siella ne popot kuolee vuorokaudessa.

Kylla muuten vaatteissa kaytettavat hoyhenet kasitellaan niin perusteellisesti, etta ei niissa mitaan ole. Saavathan ne pesemalla allergeenitkin pois, kylla siina viruksetkin hyytyy.

Vierailija

Miehellesi ja lapsillesi kuurit kanssa HETI. Eristäydy kesämökille ja hanki vähintään 3 kuukauden säilykkeet. Hei älä huoli, kyll se siitä, jos henkiin jäät.

Vierailija

Kiitos vain lääkityksen tarjoajille. Luulen että viime kädessä ne olette te, jotka niitä lääkkeitä tarvitsee.

Kehottaisin kaikkia kiinnittämään tämänkaltaisiin asioihin huomiota. Ei se uhka tule ainoastaan taivaalta, kyllä jo eilisen teeren pojat ovat omanlaisensa uhka.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat