Voileipäkakku täyte kasvissyöjille? Help!

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

Mutta yhdessä asiassa kannattaa olla tarkkana.

Jos juustoja käytät, niin monet juustot sisältävät eläinperäistä juoksutetta. Eli tälläistä juustoa kasvissyöhä tuskin suostuu syömään. Ja näin voi mennä hyvä kakku pilalla.

On myös juustoja missä ei tätä juoksutetta ole. Mutta asia kannattaa varmistaa kasvissyöjältä itseltään...

Itsekkään en tätä juoksute hommaan tienyt ennenkuin kasvissyöjä siskoni siitä minulle kertoi.... ja varaoitti käyttämästä juustoja hänen ruokiinsa kun tulee kylään. Pitsaa sitten tein ja kysyin luvan mitä juustoa kasvispitsaan saa laittaa....

Vierailija

ihan vaan tiedoksi, että juusto on juoksutteesta riippumatta eläinperäinen tuote niinkuin mikä tahansa maitotuote. Jos filosofia on että ei syö lihaa, niin sitähän ei juustoista löydy. Jos on vegaani, niin ei käy mikään juusto.

Vierailija

kevennetty munavoi: voimariinia, raejuustoa ja keitettyä kananmunaa, väriksi silputtua persiljaa

freesattua purjoa, aurajuustoa ja aurajuusto-hovia

yrtti-hovi tuorejuusto, jonne pilkottu freesattua punaista paprikaa ja sipulia sekä maustekurkkua, kaikki hyvin pieniksi paloiksi pilkottu.

niin, kannttaa toki kysyä onko kasvissyöjä oikeasti vegaani (ei syö maitotuotteita) vai käykä myös maito-ja juustotuotteet

Vierailija

Eli niissä on kuollutta eläintä.

Maitohan tulee elävästä eläimestä. Eli ainakin siskoni joka kyllä käyttää maitotuotteita ei syö näitä juustoja.

Itse en asiasta tiedä mutta näin minulle kerrottiin.

t: seiska (kai olin seiska)

Vierailija

Jos kasvissyöjäsi tykkäävät juustoista, voit tehdä vaikka ihan juustoihin painottuvan kakun - kunnolla esim. Aura-juustoa tms. Tai sitten miedomman kasvisversion. Nam!

t: kasvissyöjä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat