Clomifenin aiheuttamat oireet?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips,

Olenkohan oikeassa paikassa? Kertoisitteko millaisia oireita clomifenit aiheuttavat? Ja missä vaiheessa kiertoa?

Itsellä kaikenlaisia oireita..toivon tietenkin että ne johtuisivat raskaudesta.. mutta taitavat olla joko kuukautisista tai sitten noista clomeista..

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on nyt toinen clomikierto menossa (50mgx1). Ekassa clomikierrossa tuli hirveitä kuumia aaltoja, mutta muuten en huomannut mitään erikoista.

Tässä kierrossa ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia tai muutakaan normaalista poikkeavaa, olo on ihan niinkuin ilman clomejakin. Tai no, ehkä jotain pientä nipistelyä tuntuu välillä munasarjoissa. Vissiin siellä jotain tapahtuu :)

Otan clomeja kp3-7, terolutit sitten kp15-24. Tällä hetkellä menossa kp10/28. Jos ei tässä kierrossa onnista, niin seuraavassa kierrossa clomiannos tuplataan (50mgx2) Saapa nähdä tuleeko sitten mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija

jonkin verran kuumia aaltoja ja yöhikoilua, eka kuukausi clomeja takana. Ja tänä aamuna alkoi menkat :( Mutta kaiken kaikkiaan aika vähillä oireilla, ehkä tavallista enemmän oli sellaista alavatsan nipistelyä ja muita tuntemuksia. Mielialaan ei onneksi vaikuttanut.

Hupitossu (olikohan se näin): minkä takia sulla on terot clomien lisänä? Mä olen ihmetellyt sitä, kun mulla alkaa tiputteluvuoto yleensä 10 päivää ovulaatiosta, voisikohan se johtua keltarauhashormonin matalasta erityksestä? Määrätäänkö terot sitä varten (eikös nekin ole keltarauhashormonia) vai käytetäänkö lugeja? Tänään pitäis soittaa polille, täytynee ottaa nuo tiputtelut kunnolla puheeksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat