Maanantaijorinoita

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onkos ketään kuulolla pinoutumaan? Monta päivää taas mennyt (!), niin ettei harvapää muistakaan taas että missä kohtaa elämänne meneekään. No Suvikselta sentään muistan kysyä ssg-tilanteesta. Niin että mitäpä kuuluu sille?

Itse olen nyt sitten päässyt (tai ´päässyt´) pp/kp -rundiin taas mukaan. Nyt siis vasta kp5, eli vielä pitäis odottaa melkein 4 vkoa että pääsis edes jännäämään, äähh... aikaa mitatessani tapaan aina lueskella kalenteria, että mitäs tapahtuikaan 4 viikkoa sitten, tai mikä aika nyt kulloinkin onkaan. Huomasin, että 4 viikkoa sitten taisi olla suunnilleen liitukausi :-Z

Kommentit (4)

Vierailija

Ja nyt olisi joutoaikaa kirjoitellakin :o)!

Onpa kiva, jos saatte jäiset joululahjat vähän lähemmäksi, Mrs.H!

Omalle navalle ei kuulu mitään ihmeempiä, ensimmäinen PAS on varovasti aloitettu; pitkävaikutteinen jarrupiikki tuikattiin viime perjantaina, ja nyt vain odottelen vaihdevuosioireita :o). Ajoittaista lievää pahoinvointia on ollut sillloin tällöin, mutta muuten mitään normaalista poikkeavaa en ole huomannut. Munasarjakivut ovat ehkä muuttuneet tasaisemmaksi ja vaimeammiksi, mutta ainakaan vielä en ole niistä päässyt kokonaan eroon. Ensimmäinen ultra on vasta parin viikon päästä, silloin aloitetaan mahdollisesti lääkitys limakalvon kasvattelemiseksi siirtokuntoon. Ja mahdollinen alkionsiirto on joskus marraskuun puolivälin jälkeen, jos alkiot selviävät sulatuksesta ja kroppa reagoi hormoneihin :o). Hitaalta tuntuu tämä touhu!

Viime lääkärikäynnillä muuten selvisi, että 4 pakastealkiotamme ovat parempia kuin muistelin, joten turhaan olen niitä rupuiksi nimitellyt... Mitään huippualkioita ne eivät kuitenkaan ole, mutta ihan potentiaalisia tapauksia kuitenkin :o). Toivottavasti Siperia on niille opettanut hieman selviytymistaitoja ;o)! Mitään suuria toiveita en tämänkään hoidon suhteen (vielä) elättele, rimakauhu on edelleen voimakas, vaikka fiilikset hyvät ovatkin...

Hyvää talvenalkua toivotellen,

Oi-kukka

Vierailija

olin näköjään unohtanut maagisen Club-30 -merkinnän! Toivottavasti et ole ainoa tarkkasilmäinen, jospa joku huomenna olis yhtä skarppi!

En ole aiemmin muistanut kysyä noista freteistä. Oonko ihan hakoteillä, kun kuvittelen ne pienen kärpän oloisiksi? Toivottavasti ainakin lähempänä niitä kuin krokotiileja, hampaineen ;-) Juoksentelevatko ne marsuhäkissä vai ihan kissojen tapaan ympäri huushollia? Eivät kuitenkaan mitään terraario-olioita ole? Joo saisin kaiken selville googlesta tai varmaan vaikka mukuloilta koulussa, mutta kerro nyt sinä vähän karvavauvoistasi!

Toivottavasti tosiaan voisit joululahjan saada! Minä alan toivoa itselleni synttärilahjaa. Tai oikeastaan aikaistettua sellaista, jos ovista ajattelee, tai sitten vähän myöhästynyttä jos kierron loppua katsellaan. Miten vaan, muuta lahjaa en sitten tarvitsisikaan...

Niin, ja pikaista paranemista! Ehdotan, että lippaat valkosipulia naamaan niin sillä ja lepäämisellä se suttaantuu. Toivottavasti ainakin.

Vierailija

Jotenkin en meinannut huomata koko avausta, onkohan se muiltakin mennyt ohi vai miks täällä on niin hiljaista?

Mä poden jotain ihmeen syysflunssaa, on lämpöä ja pää kipee, muttei muuta vikaa. Vähän veto poissa.

Lemmikit on tulleet taloon, eli meillä on kaks hellyyttävää (ja terävähampaista) frettivauvaa. Vielä ollaan siinä vaiheessa, että tutustutaan toisiimme ja elukat uuteen kotiin, joten hirmuista halimista ei olla vielä harrastettu.

Otin viime viikolla (vihdoin) yhteyttä meidän klinikkaan ja kyselin, että saiskos niitä pakkasalkioita siirrettyä jonnekin vähän lähemmäks ja sain sieltä vastauksen, että voivat siirtää ne uuteen toimipisteeseensä, joka avataan marraskuun puolessa välissä. On meillä sinnekin 250 km matkaa, muttei kuitenkaan 600 km.. Että parempi näin. Josko sitten vaikka joululahjoja lähtis sieltä klinikalta hakemaan.

Mitäs muille kuuluu?

Vierailija

Onpa kivaa Oikkis seurata sun PASsia, josko mä pääsisin sitten joulukuussa samoihin hommiin. Tosin mua ei kyllä yhtään nappais edelleenkään mitkään hormonijutut, mutta ei kai niitä voi oikeen välttääkään. :I

Joo, fretit on näätäeläimiä. Noi kaks on ihan pentuja vielä, mutta jo sellasia 30 cm plus häntä, eli ei mitään häkkieläimiä. Vapaana ne täällä juoksentelee ja yön viettävät keittiössä ja ovi kiinni. Pahempia tuhoja ne ei oo ainakaan toistaseks saaneet aikaan, sähköt toimii jne.. (Koputan puuta!) Mutta terävistä hampaistaan huolimatta ihania lemmikkejä! Ne joko nukkuu tai vetää rallia ympäri kämppää!

Eipä täältä sen kummempia tällä kertaa. Josko lähtis ulos, kun on luvattu 21 astetta lämmintäkin! Tsemppiä Helille synttärilahjan saamiseks. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat