Rintapumppuasiaa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko täällä joku, joka olisi käyttänyt tuota Suomen Monikkoperheyhdistyksen myymää kahden pullon rintapumppua? Onko se hintansa arvoinen (hinta on ihan huima!)? Käytetyn kun jostain saisi hommattua jos tuon päädyn ostamaan. Onko kokemuksia?

Mulla on Aventin Isis joka on sinäänsä ihan hyvä kun vähän käyttää. Mutta kun mulla on kädet niin " huonot" ja hidaskin tuo pumppu on, niin olen harkinnut sähköpumpun hommaamista. Tarkoitus olisi opettaa vauvat myös pullolle, mutta toivottavasti (ja niin uskon) oma maito kuitenkin riittää. Voitteko suositella jotain muuta sähkökäyttöistä pumppua?

Kyseleepi Episaletti ja vauvelit 25+6

Kommentit (6)

Vierailija

se oli jostain lastentarvikemyymälästä. Se oli mulla niin kauan, et olisin sillä hinnalla jo ostanut oman moneen kertaan, joten siksi ostin nyt heti oman, enkä alkanut edes tohon vuokrarumbaan.

T: Piia

Vierailija

Soittelin sokerirasitustuloksia neuvolasta ja kysäisin samalla nuo rintapumpun vuokraushinnat:

Käsipumppu pitää ostaa itselle 29e + ekat 10 vuorokautta vuokra sähköpumpusta 22e. Eli ekat 10 vrk kulut 51e. Jatkossa 2,2e/vrk. Eli esim. 30 vrk vuokra 66e (+tuo käsipumppu 29e).

Ainakin mun mielestä aika kallista. Vaan elämä on ;o)

Episaletti

Vierailija

Melkein kaikissa neuvoloissa on kuulema vuokrattavana sähköpumppuja ja luulen, että kaksosten äidit vois olla etusijalla.

Tarina ja kaksoset 1v3kk

Vierailija

Minulla oli käytössä seuraavanlainen systeemi: oikealla kädellä pumppasin Avent Isis- pistoolipumpulla (ihana, hiljainen!) ja vasemmalla pitelin Ainun sähköpumppua (tehokas, mutta kovaääninen). yhtäaikainen pumppaus stimuloi maidontuotantoa ja koko homma hoitui jopa varttitunnissa. Avent oli ehkä hitusen hitaampi, mutta sitten lopussa vetelin vielä söhköpumpulla sen oikeankin rinnan. Tällä systeemillä jaksoin pumpata viisi kuukautta keskimäärin 5-6 krt päivässä. Yhdellä pumpulla olisi mennyt hermot. Sähköpumpun ostin muuten käytettynä 20 eurolla, kannattaa etsiskellä.

Vierailija

Tuo Prismasta ostettu voisi olla hyvä vaihtoehto.

Neuvolasta kysyin asiaa ja toki pumppuja vuokralle saa, mutta vuokraushinta oli sitä luokkaa että jos sitä pumppua pitäisi edes muutaman viikon, pidemmästä ajasta puhumattakaan niin totisesti ennemmin kannattaisi ostaa oma. Jopa mies sanoi että nuohan ovat ihan älyttömiä vuokraushintoja. Kunnen nyt muista paljonko pyysivät, pitääkin tarkistaa ja palaan myöhemmin asiaan tähän samaan ketjuun.

Episaletti ja vauvelit 26+2

Vierailija

Se on minusta aika kätevä: pieni ja helposti mukaankin otettava. Siinä tulee mukana yks pieni (150ml) pullo, mutta siihen käy sitten kyllä kaikki muutkin Ainun pullot. Ostin Prismasta täältä Raisiosta 63 eurolla. Ihan on hintansa väärti.

T: Piia sekä Sanni ja Oskari kohta 4kk

P.S. Käytän pumppua kaksi kertaa päivässä, ja ihan hyvin vielä ainakin toimii...!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat