Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teille jäisi avioerossa? Mulle lapset ja auto ja

Vierailija

paljon kodin irtaimistoa. Rahaa en saisi yhtään paitsi elatusavun lapsille. Mies veisi videokameran ja stereot.

Kommentit (12)

Vierailija

Saisin puolet omaisuudesta. That´s it. Mies sais lapset, koska minä opiskelija ja mies on jo ollut kauan töissä, vakipaikka&vaki tulot.

Itseasiassa en varmaan alkais edes tappeleen lapsista,koska tietäisin niiden olevan parempi (em. syistä) isällään.

Vierailija

Lisäksi mulle jäisi auto.

Ei olisi edes lasten tapaamisoikeutta puolin eikä toisin.

Näin karusti kohtelee lapsiamme laki rekisteröidystä parisuhteesta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Saisin puolet omaisuudesta. That´s it. Mies sais lapset, koska minä opiskelija ja mies on jo ollut kauan töissä, vakipaikka&vaki tulot.

Itseasiassa en varmaan alkais edes tappeleen lapsista,koska tietäisin niiden olevan parempi (em. syistä) isällään.

ja vaikka rahaa onkin vähän on lapsillani ihan hyvä olla. joten en ymmärrä näkökantaasi? selittäisitkö vähän?

Vierailija

Miks ei sitä voi elää yhdessä elämä loppuun asti niin ku on alttarilla vannonut? Suhteessa tulee ylä ja alamäkeä. Jos on semmosia tapauksia että mies hakkaa niin järkkää se hoitoon tai jos sillä on toinen niin tee kaikkes että se potkii sen toisen pellolle. Ja jos kerran pettää niin anna vielä toinen mahdollisuus.

Vierailija

Mikä tarkoittaa että puolet veloista ;) Enpä tosin usko että tässä ikinä tarvii alkaa kattiloita jakamaan... Mitään valmiiksi maksettua omaisuutta meillä ei vielä ole, on siis vain asuntolainaa ja autolainaa...

Vierailija

joitakin huonekaluja ja surkea pikkuauto. Pätkätyö. Eli käytännössä asuisimme lapsen kanssa vaatimattomassa kaksiossa johon olisin ottanut velkaa, ja kuskaisin häntä 20 v vanhalla pikkuautolla hoitoon ja sitten itse töihin. Meillä olisi sängyt ja keittiönpöytä ja -tuolit, lattialla pari mattoa. Leluja ja molempien vaatteet. Ei olisi telkkaa, stereoita tai sohvakalustoa. Kirjoja hirveästi pahvilaatikoissa, ei hyllyjä.

Vierailija

Ei tosin miehellekään. Ei omisteta asuntoa, ei omisteta autoa, ei omisteta mitään tärkeää muutakaan, lapsia ei olla saatu.

No ton lasiovisen kirjakaapin saattaisin ottaa ja lemmikki saisi mennä miehelle suosiolla.

Vierailija

Luulisin, että lapsikin jäisi mulle. Ainakin haluaisin.

jos oltaisiin naimisissa, niin meillä olisi avioehto eli edelleen kaikki jäisi mulle.

Uusimmat

Suosituimmat