Kaver vety herneen nenuun, kun en enaa jaksanut kuunnella sen vaahtoamista kiloista ja sanoin: Lihavuuteen on yksi ainut selitys, se etta s...

Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tosin riippuu siitä millä äänensävyllä asian ilmoitit. Mutta tottahan tuo on. Aivan turhaa on valittaa, jos ei itse tee asialle mitään. EI kenenkään tartte aina vaan kuunnella samaa virttä jos toinen ei edes yritä tehdä asialle mitään. Kyllä joskus saa ja kannattaakin sanoa suoraan mielipide. Voi olla että suutahtaa mutta luultavasti leppyy jossan vaiheessa ja huomaa kuinka hyvä oikeastaan oli ettet vain jatkuvasti myötäillyt häntä. Itse tykkään että mulle sanotaan kun käyn rasittavaksi valittajaksi.

Vierailija

Kaverisi on ollut aika ajattelematon, jos jatkuvasti " vaahtoaa" asiasta, joka ei sinua niin kiinnosta. Mutta kyllä sinäkin aika rumasti sanoit, eivätkä lihavatkaan niin tyhmiä ole, etteivät tietäisi tuota mainitsemaasi yhtälöä (" Lihavuuteen on yksi ainut selitys, se että syö enemmän kuin kuluttaa." ) Sitä paitsi lihavuuteen ON tuon lisäksi muitakin selityksiä, kuten syömishäiriöt... Olisko toi nyt taspeli teidän välillänne?

Vierailija

Miten kaverisi reagoi tuohon sanomaasi? Jos hän loukkaantui (niin kuin odottaa saattaa), mitä jos pyytäisit anteeksi, ja sanoisit että se oli ehkä vähän tylysti sanottu, mutta ettet ihan oikeasti vaan jaksa puhua aina samasta asiasta, kun olisi niin paljon muutakin mielenkiintoista puhuttavaa. Sano vaikka vielä, että hänen painonsa ja terveytensä kiinnostaa sua kyllä ystävänä (etenkin jos paino on siis epäterveellisen suuri), ja kerro että tuet häntä mielelläsi, jos hän ihan oikeasti päättää tehdä jotain asian eteen.

t: kolmonen - itsekin ylipainoinen, mutta jauhaa siitä vain muille samassa jamassa oleville kavereilleen ; )

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat