Laiminlyökä jonkun mies ulkonäköään? Tuntuu olevan enemmän naisten synti.

Vierailija

Nykyisin nuorehkot miehet ovat erittäin siistejä, hikisiä renttuja lukuunottamatta.

Monet naiset tosiaan kuvittelevat, että heidän miehelleen ei ole väliä, rehottaako alapään viidakko ja että erottaako naisen tukan lattiamopista.

Kommentit (5)

Vierailija

Nyt olen patistanut jo pari viikkoa parturiin, iho kaipaisi puhdistusta ja kosteutusta... On se sitten hyvän näköinen, kun käy leikkuttaan hiukset ja on puhdas muutenkin. Ja hyvää tuoksua käyttää...

Tuosta moppitukasta tuli mieleen.. meillä käytetään sinipiikaa ja mun tukka todellakin eroaa siitä.. =0) vitsi vitsi..

Vierailija

eikä moni varmaan uskoisi että minä jakkupukuineni ja hän risupartoineen olemme pari. Tukka likaisenakin olen huolitellumpi kuin hän suoraan suihkusta.

Vierailija

minun niitä leikata. Toisinaan häpeän mieheni ulkomuotoa. :( Hän on oikeasti komea mies, mutta valitettavasti pitää kaikenlaista laittautumista homojen ja akkojen hommana.

Hän muuten ei myöskään kommentoi minun ulkonäköäni, vaikka olen lihonut ja laihtunut 20 kg, ollut poslari ja viidakko, kokeillut hiusmalleja jne. ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat