Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitänne kyselisin, kiitos

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onhan tässä vielä huimasti matkaa tulokkaan syntymään, mutta nimiehdotuksia pyörii hirmuisesti mielessä.

Nyt haluaisin näin yleisesti kuulla mielipiteitä. Elikkäs kuulostaako Heljä ja Vilja LIIAN samanlaisilta nimiltä sisaruksilla???

Itse nimittäin en voi yhtään sietää (anteeksi pyydän kaikilta niiltä joita kommenttini mahdollisesti loukkaa), että sisaruksilla liian samanlaisia nimiä: Mari, Kari, Jari, Sari....Mirja, Marja, Merja....Siiri, Saara...ym. vastaavaa.

Olisi kiva jos joku viittisi kommentoida, niin pääsee omassa mietintämyssyssään eteenpäin.

Angelina

Kommentit (7)

Vierailija

mutta minulla menee kyllä vähän kieli solmuun, jos yritän sanoa molempia peräkkäin...veljä...hiljä...velja...hilja

hmm

Tosin eihän niitä nimiä nyt rinnatusten useinkaan sanota.

Yksi ihana samankaltainen on vielä Solja, vaikket muita kysellytkään ;o)

Jokatapauksessa kauniit nimet, ja vain ihan pikkuisen liian samankaltaiset minun mielestäni.

Vierailija

Kumpikin ovat kauniita nimiä, mutta minusta ne ovat kyllä liian samanlaisia - eivät kuitenkaan kuten Mari, Sari, Kari ja Jari. =) Entäs jos vaihtaisi pari kirjainta jommastakummasta?

Heljä ja Vilma

Heljä ja Milma

Heljä ja Valma

Vilja ja Helka

Vilja ja Hilda

Vilja ja Helvi

Vierailija

Minusta taas on kivaa, että sisarusten nimet sopivat jollain lailla toisiinsa. Eli siis minun makuuni esim. Siiri ja Saara eivät ole liian samanlaiset! Mutta kuten sanottu, mielipiteitä on miljoonia =)

Uusimmat

Suosituimmat