Kamalia naapureita!!! Millaisia teillä muilla on?

Vierailija

Meillä on tuossa naapurissa asuvan pariskunnan 50-v mies on pari kertaa esitellyt ihania karaoke-taitojaan. Viimeksi näin kävi lauantaina. Muuten sieltä ei ikinä kuulu mitään, mutta kuppia ottaessaan se ilmaisunhalu valtaa ja naapureiden iloksi vedetääm mombasat, joutsenlaulut jne. Voi prkl, että sieppaa. Sellainen tasainen känni jorina vaan kuuluu. Lauantaina vielä yhden aikaan yöllä veti biisejä.

Laulakoon mun puolesta, mutta kai siitä saa ne äänet väännettyä vähän hiljemmälle. Nyt odottelen, että näe aijän tossa pihalla ja sanon asiasta. Muutettiin just kerrostalosta rivariin ja kyllä täällä kaikki kuuluu enemmän läpi. Ollanko me ainoat onnelliset, jotka asuu karaoke-lovers fanclubin vieressä???

ARGH.

Kommentit (10)

Vierailija

tai kun pidätte tuparit niin äijä valittaa. en lähtis heti leikkimään hankalaa naapuria, jos ootte just muuttaneet. kysy eka muilta naapureilta, miten he ovat asiaan suhtautuneet ja onko sit aiemmin käsitelty.

Vierailija

kuin kotonaan ja niiden lapsi leikkii meidän hiekkalaatikolla ja etupihan terassilla, joka siis on heti ulko-oven edessä, vanhempiensa kanssa.

Siis eikö muille ole opetettu että naapureiden pihoilla ei kuljeta ilman lupaa!!! Toisilta naapureilta kuultiin, että leikkivät meidän pihalla sillonki ku ei olla kotona. Voi perhana ku tekis mieli sanoa, mutta miten sen teet niin että sopu säilyy. On se nyt kumma että aikuiset ihmiset ei tiedä, että muiden pihoilla kuljeta!!

Vierailija

mutta ei kai tajunnut häiritsevänsä muita huudattamalla telkkaa, radiota ja huutamalla itse huonokuuloiselle äidilleen (ilmeisesti tämän äidin takia myös telkka ja radio huusi).

Ällötti koko ukko, oli ihana päästä pois!

Vierailija

Haluatteko vaihdossa nuo jotka ovat jo 4v rempanneet jotain? tässä yksi yö siellä vasaroitiin klo 01.30! Tai yläkerran aina tappelevan nuorenparin? Saatte ihan omat salkkarit.

Vierailija

tuntuu kuin asuisit ravintolan vieressä. Kuitenkin musta on reilumpaa sanoa asiasta kuin olla vittuuntuneena kotona. Ekalla kerralla sanoin ja laittoi hiljemmälle ja ei häirinnyt enää meitä. Nyt koputin oveen oman pihani puolelta, mutta ei ilmeisesti tajunnut, että olin siellä. (Kännissä ku käki).

Vierailija

Heh, me taidetaan ainakin itse olla naapureita helvetistä:)

Muksut huutavat ja riehuvat aamukuudesta asti niin ettei taatusti naapuritkaan nuku ja vauva huutaa aamuneljästä vakituisesti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat