Tiedätkö ketään, jolla akateeminen tutkinto noussut hattuun?

Vierailija

Mua huvittaa nuo jotkut työläiskakarat, jotka on kuin tulevia akateemikkoja päästessään johonkin maakuntayliopistoon...

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ja aion todellakin arvostaa itseäni ja ammattiani muita väheksymättä.

Vierailija:

[quote]

En ole ylpeä ollenkaan. Ihan samanlainen kuin muutkin. En edes mainitse mitä teen työkseni tai mikä olen koulutukseltani, ellei sitä erikseen kysytä. En kerro tutkimustyöstäni kavereillenikaan, ellei he erikseen siitä jotain kysy.

Vierailija

Sillä oli semmonen ruskea samettihattu päässä ja katos vaan, yhtäkkiä tuuli tarttui tutkintotodistukseen ja heitti sen akateemisen tutkinnon suoraan hänen hattuunsa.. Ja voi että me naurettiin. Meinasi siinä mennä pastilli väärään kurkkuun kun hekotettiin oikein joukolla. Pekalla meni tutkinto hattuun :):)

Vierailija

Tuttavapiirissä n. puolella on, eivätkä käyttäydy sen kummemmin kuin se toinen puolikaan. Eivät onneksi myöskään puhu ihmisistä " työläiskakaroina" taikka ivaa sitä, jos joku on onnellinen toteuttaessaan haaveitaan.

Vierailija

ovat akateemisia, mut AMK-inssit eivät. Ei ole kyse, mihin he kuuluvat, vaan opinnot eivät ole AMK:ssa tieteellisiä niin kuin yliopistossa.

Vierailija

Pohdiskeltiin kavereiden kanssa tätä ylpistymisasiaa ja ihan villinä veikkauksena ajateltiin, että voisivatko nämä " ylpistyjät" olla sukunsa ensimmäisiä akateemisia?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Pohdiskeltiin kavereiden kanssa tätä ylpistymisasiaa ja ihan villinä veikkauksena ajateltiin, että voisivatko nämä " ylpistyjät" olla sukunsa ensimmäisiä akateemisia?

Vierailija