Minua inhottaa kun joulukorttien joukossa on taas noista lapsista otettuja kuvia tonttulakit päässään

Vierailija

viime jouluna tuli ihan 6 perheeltä,ja totta puhuakseni joissakin lapset näyttivät ihan idiooteilta ja omituisilta misot mollottavat silmät ja virne päällä,,,,,,,,,yäk

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Joskus ihan valmiita painettuja ja toisinaan itse tehtyjä leikkaa ja liimaa ja koristele-periaatteella. Tänä vuonna ajattelin, että varmaan jo ihmisiä kyllästyttää noi meidän tenavat. Lähetänkin tavallisia Tiimarin kortteja. Aina olen osan korteista ostanutkin kaupasta ja vain lähimmät ovat saaneet lapsi-kortteja. Tänä vuonnapas ei saakaan kukaan.

Vierailija

Taitavat lähetellä ap:lle jo ihan pottuilumielessä joulukortteja tähän aikaan. Tietävät ilmeisesti ap:n kannan asiaan hyvin selkeästi.

Vierailija

On siistiä nauraa, kuinka pelleiltä kersat näyttää tonttulakit päässä silmät itkuisina. Buahhahaa! OIkeasti, pilkkaa niistä korteista vaan tehdään!

Vierailija

Meillä ainakin tykättiin kun lähetettiin muksuista sellainen kuva, erikseen jopa kiittelivät jotka ei ollut lapsia vähään aikaan nähnyt.

Toivottavasti et ole mun tuttu ja minä olisin sulle sellaisen lähettänyt?

Vierailija

Omista lapsista ei ole tullut koskaan mieleenkään lähettää kuvakortteja. Ei meitä ainakaan kiinnosta pätkääkään miltä kavereiden / vieraampien sukulaisten lapset näyttävät. Joskus on jopa kuvin ollut KESÄLLÄ otettuja otoksia! Suurin osa kuvista on hyvännäköisiä vain omien vanhempien silmissä..

Vierailija

Kaikki kun eivät ole valokuvaajia eikä kaikki lapset ole kuvauksellisia. Silloin mielestäni kannattaa jättää väliin nämä kuvakortit. Hyvä kortti on kaunis, se ilahduttaa tai sitten se on esteettisesti puhutteleva.

T. Itse lähetän vain kauniita kortteja (myös kuvakortteja)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat