Miten ymmärtäisit ja ottaisit tämän lauseen miehesi sanomana?

Vierailija

" Parempi isä minä olen kuin mitä sinä äitinä" ?

Ymmärtäisitkö sen niin että miehesi puhui sinulle ja sinusta ja hänestä vai että mies puhui yleisellä ja yhteiskunnallisella tasolla tarkoittaen että hän on parempi isä kuin mitä moni muu?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

kaikki alkoi siitä kun mies puuttui siihen kuinka minä korotan ääntäni 5v lapselle ja kuinka olen kuulemma kovakourainen kun otan käsivarresta kiinni ja pistän istumaan tai muuta.Kiroiluani moitittiin myös.Ovathan nuo huonoja tapoja mutta mielestäni varsin inhimillisiä varsinkin kun olen lasten kanssa melkein koko ajan ja päivät pitkät.

Sitten vain kysyin että no millaisia vikoja sinussa on isänä koska kukaanhan ei täysin täydellinen vanhempi ole johon kommentoi tuon lausahduksensa jonka jälkeen en enää ole pahemmin sanottavaa ole löytänyt.Mitä miehen isyyteen tulee niin kai hän varsin hyvä isä on kun ei oikeastaan koskaan hermostu lapsiinsa tai jos hermostuu niin ääni nousee vain hetkeksi ja vain vähän,ei koskaan ole yhtään kovakourainen ja on heidän kanssaan paljon työnsä lisäksi.Mutta kyllä minä silti koen että olemme aika samalla viivalla vanhempina ja kummallakin on vahvuutensa ja heikkoutensa ja siksikin tuo satutti niin

Ap

Vierailija

meillä kun oli aamulla pitkät väittelyt asiasta koska mies väitti useaan kertaan kivenkovaa ettei hän sitä niin tarkoittanut vaan puhui noin niinkuin yleisellä tasolla ja mitä tulee moniin muihin vanhempiin.

En tiedä miksi niin sitä väittää,eikö uskalla sanoa totuutta vai yrittääkö jotenkin parantaa haavoja mitä tuo aikaan sai,sekoittaa päätäni vai pitääkö minua vain aivan saappaana.Mene ja tiedä mutta vahinko on tapahtunut enkä ole eilisen aamupäivän jälkeen kun tuo tapahtui niin miehelle montaa sanaa puhunut,evvk.Olen vähintään samalla tasolla vanhempana kuin hän ja hänelläkin on heikkoutensa vanhempana ja tuollainen loukkaa todella pahasti.

Ap kiittää kommenteista.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

" Parempi isä minä olen kuin mitä sinä äitinä" ?

Ymmärtäisitkö sen niin että miehesi puhui sinulle ja sinusta ja hänestä vai että mies puhui yleisellä ja yhteiskunnallisella tasolla tarkoittaen että hän on parempi isä kuin mitä moni muu?

Jos olet oikeasti näin pitkävihainen ja hankala ihminen, miehesi todellakin taitaa olla oikeassa.

Anna nyt jo asian olla. Suutuspäissään ihminen sanoo usein asioita, joita ei oikeasti tarkoita. Kannattaisi myös miettiä, miten itse kohtelet miestä ja kuinka hänelle puhut...

Vierailija

olisin sanonut ko. tilanteessa että jos kiroilu lasten kuullen ja heihin käsiksi käyminen ei välittömästi lopu, teen lastensuojeluun ilmoituksen, otan eron ja haen lasten huoltajuutta, ja myös saan sen.

tämä on minun mielipiteeni. ihme ettei miehesi sanonut pahemmin!

t. lapsena äidin riuhtomaksi joutunut joka ei koskaan anna anteeksi.

Vierailija

tämä on toinen päivä kun jauhan tätä ja toinen tai kolmas kerta ja helpottaa ainakin jotenkin oloani!jos se on sinusta liikaa niin älä avaa otsakettani tai älä ainakaan lue sitä ja mikä parasta niin tee muutakin kuin palstaile!!

ap

Vierailija

Kyllä tässäkohta on tarkoitettu asia niin, että kyllä minä olen parempi isä lapsille, mitä sinä olet äiti.

Eli mies on sitä mieltä, että hän on lapsille parempi, mitä äiti.

Vierailija

kyllä mä olen 3 lasta kasvattanut eikä ole tarvinnut käsistä riuhtoa, saati mitään muuta.

25, luetun ymmärtäminen ei teillä poliiseilla ole kovin hyvä!

-20-

Vierailija

vaikka kyllä sanoo että olen hyvä äiti, mutta lähinnä että ihmisenä ja kumppanina olen ihan p**a.

Sen jälkeen meni muutama viikko ja sanoin että haluan eron. Emme ole kuitenkaan eronneet, mutta en myöskään voi enää rakastaa tai kunnioittaa miestäni, koska ymmärrän nyt että hän ei rakasta tai kunnioita minua.

Olemme siis yhdessä nyt " mukavuus" syistä, mutta kuinka kauan, sitä ei tiedä. Hänen pitäisi pyytää anteeksi ja selittää ennen kuin voisin edes ajatella mitään lämpenemistä. Voisin lyödä vetoa että hän ei muista ja ihmettelee kylmiä välejämme.

Vierailija

Minun mieheni hoitaa kodin ja lapset. Minä käyn vain töissä ja illat lepään tai harrastan. Olen laiska possu ja mieheni on varmasti parempi isä lapsillemme kuin minä äitinä. En ole ap, mutta itse en osaisi tuosta loukkaantua meidän perhetilanteessamme. Tietysti tuntuisi kurjalta, jos siitä pitäisi jatkuvasti muistuttaa, mutta tosiasiat on tosiasioita.

Vierailija

siis miten pääsisitte miehen sanomisesta ylitse ja jatkaisitte eloanne hänen kanssaan?kun tekee niin pahaa aatellakin että kohta se on taas kotona ja täytyy olla kuin ei mitään lasten vuoksi koska en halua että ne enää enempää kuulee asiasta riitaa.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat