Mä en olisi koskaan alistunut kiusattavaksi koulussa tai missään!!

Vierailija

Mä olin koulussa ruma kuin sika ja vielä oikein hikari. Oltiin köyhiä ja ajettiin huonolla autolla. Ja silti kukaan ei mua kiusannut, monet yritti, mutta siihen jäi. Täytyy opettaa lapsia pitämään puolensa. Ja sellainen äiti leikkii äiti hoitaa äiti hoivaa - ei ole hyvää kasvatusta. Kyllä täytyy olla kasvatuksessa kovuuttakin. Turhia kanteluita ja valituksia ei oteta vastaan. Minä ainakin pidän kuria naapurinkin lapsille saakka.

Kommentit (9)

Vierailija

pitää tehdä jos joku kiusaa. Ja kun mun siskoa ja mua kiusattiin niin kerroimme siitä isällemme. Hän otti yhteyttä näihin kiusaajiin ja heidän vanhempiinsa. Pojat tulivat hyvin nöyrinä meille kotiin pyytämään anteeksi.Sen jälkeen meitä ei enää kiusattu. Kyllä oli mun mielestä hyvin toimittu noiden kiusaajienkin vanhemmilta, että heti halusivat selvittää asian. Monethan ovat niin, ettei meidän lapsi koskaan...

Vierailija

ikinä kiusannut ketään, ja mulla on ollut aivan kaikenlaisia kavereita: uskovaisia, juppeja hevareita (omien sanojensa mukaan luokiteltu).

En hyväksy kiusaamista missään muodossa missään. Nykyisellä työpaikalla onneksi on sen verran hyvä ilmapiiri, ettei kukaan joudu tositen poljettavaksi.

Vierailija

Ei se, että lasta rakastetaan, hänen kanssaan touhutaan ja hänen mielipiteistään ja tarpeistaan ollaan aidosti kiinnostuneita ole mitään hyvää kasvatusta.

Eikä sellainen tee lapsesta hyvällä itsetunnolla varustettua.

Kenties se karaisee häntä pitämään mielipiteensä itsellään, olemaan valittamatta mistään ja sivuuttamaan mielialansa.

Kuka sellaista haluaa lapsilleen opettaa - oikeasti??

Kiusatuksi joutuvissa lapsissa EI pääsääntöisesti ole mitään vikaa. Eivät he ole heikkoja nyhveröitä, ainoastaan hiukan erilaisia jossakin asiassa. Syyksi kelpaa vaikkapa ulkomainen sukunimi, vääränvärinen fileksi tai muista luokkakavereista erillään oleva asuinpaikka.

KIUSAAJA on se, jossa on vikaa. Ei kiusattu.

Älkää kasvattako lapsistanne tunteettomia kiusaajia.

Vierailija

ap: milläs yksinäsi lopetat kiusaamisen kun kukaan ei auta? Minua kiusattiin koko kouluaika, opettajat ja vanhemmat tiesivät asiasta, kukaan ei auttanut tosissaan.Yksin on aika vaikeaa puolustautua kiusaajia vastaan.Puolensa toki on hyvä osata pitää mutta ei se aina riitä.

Vierailija

ja aivan sama mitä teki niin jatku silti. Mut se on hyvä et sä et olis alistunu, en mäkään alistunu mut apua ei vaan ollu mistään.

Vierailija

Ja tuollainen kovuus - jota ap markkinoi - on huonoa kasvatusta, jolla lapselta riistetään empatiataidot ja tunteiden ilmaisukyky.

Vierailija:

Lainaus:

Ei se, että lasta rakastetaan, hänen kanssaan touhutaan ja hänen mielipiteistään ja tarpeistaan ollaan aidosti kiinnostuneita ole mitään hyvää kasvatusta.

Eikä sellainen tee lapsesta hyvällä itsetunnolla varustettua.

Kenties se karaisee häntä pitämään mielipiteensä itsellään, olemaan valittamatta mistään ja sivuuttamaan mielialansa.

Kuka sellaista haluaa lapsilleen opettaa - oikeasti??

Kiusatuksi joutuvissa lapsissa EI pääsääntöisesti ole mitään vikaa. Eivät he ole heikkoja nyhveröitä, ainoastaan hiukan erilaisia jossakin asiassa. Syyksi kelpaa vaikkapa ulkomainen sukunimi, vääränvärinen fileksi tai muista luokkakavereista erillään oleva asuinpaikka.

KIUSAAJA on se, jossa on vikaa. Ei kiusattu.

Älkää kasvattako lapsistanne tunteettomia kiusaajia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat