Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Jäikö sinulle synnytyksestä litteä vatsa vai löllö vatsa?

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

omasta mielestä vaikka vatsa onkin litteä se on semmonen söpön pyöreä ja pieni ts. ei pistä ainakaan silmään. Mutta iho on vanhentunut ts. ryppy syntyy istuessa vaikkei taas muut sitä ehkä huomaakaan.

Mille muuten teistä tuntuu joille jäi iso vatsa synnytyksen jälkeen.

Onko se hirmunen ongelma vai helppo hyväksyä ? Itse muistaa vaan heti synnytyksen jälkeen istuneensa sairaalahuoneen nojatuolissa muovirenkaan päällä ja vatsan pöllöttäneen siihen malliin, että mietti

tällästäkö mun elämästä todella tuli. Jääkö tuo tuohon ja pitääkö mun alkaa ajatella, että " nyt olen äiti" vain siksi etten inhoaisi itseäni ?

Tämä oli siis mun ajattelua eikä tod. ehkä muiden.

Vierailija

Ja ette usko miten voikin välillä masentaa vaikken olekaan mitenkään ulkonäköön keskittynyt. Olen ihan tavallinen luonnonkaunis nuori nainen. Kaksi lasta tuli peräkkäin ja vatsa on löysä ja täynnä raskausarpia joten siksi ihan ryppyinen ja tosi ällöttävä. En voi oikein laihduttaakaan kun ei ole vara, olen 160 / 50, ja muuten siis ihan kaunis ja hyvässä kunnossa. Mutta tuo vatsa, ihan karmea, eikä kenelläkään muulla ole samanlaista. Sata kertaa olen itseltäni kysynyt että miks just mulle tuli tämmönen maha, miks ei kenelläkään muulla ole samanlaista vaikka lapsia olis kymmenen. Ikääkin mulla vasta 24, toivoisin että voisin ajatella vähän kypsemmin, ettei tuo maha mitään haittaa, mutta en vain pysty siihen! Raskausarpia vierivieressä koko mahan täydeltä, ryppyinen ja löysä löllö. YÖK!

Vierailija

tyyliin, tämä tuli ekasta, nämä tokasta jne. Kai se on tosiasia joka on pakko hyväksyä. Minä ainakin vanhenen muualtakin kuin vatsasta. Naamakin näyttää vanhalta vaikka sen kuinka nätisti meikkaisi. Se on yksi niitä asioita, joka täytyy hyväksyä pystyäkseen nauttimaan elämästä. Todellisuudessa sillä ei kuitenkaan ole mitään väliä miltä näyttää. Kyllä se onnellisuus pitäisi syntyä muista asioista kuin tiukasta vatsasta. Ei sitä kuitenkaan lopun elämää jaksa/psty pitämään niin tiukkana.

Ajatelkaa jos istutte 70 vuotiaana kiikkustuolissa ja mietitte että murehdin sitten ensimmäiset 60 vuotta miltä näytän ja kaikesta huolimatta näytän nyt ihan samanlaiselat mummolta kuin muutkin. Ja olisikohan kannattanut olla se aika tyytyväinen itseensä ja elää!!

Minua ainakin säälittää ihmiset, jotka eivät osaa elää panostaessaan liikaa ulkonäköönsä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat