onko muita äitejäjotka eivät koskaan aio mennä töihin vaikka teilläolisi hyvä ammatti?

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

" Tilanteen ollessa kypsä" . Juuri niin. Kyllä minä joskus haluan töihin ja haasteita. Mutta en nyt. Ehkä joskus ajattelen täysin toisin, kunhan lapset kasvaa..

t:3

Vierailija

hoidin lapsia ,suur kiitos miehelleni siltä ajalta,silti en koe ko. asian menneen hukkaan,nautin suunnattomasti näistä kiireettömistä aamuista,saan laittaa lapseni kouluun rauhassa ja ottaa vastaan, lapset voivat joskus juoksennella aamuisin 11 asti vaikka yöpuvuissaan,syödään joskus aamupalallla vaikka jäätelöä ja sit tunnin päästä ns. kunnon aamupala,mennään metsään retkelle........en koe silti jääväni jostain pois!! Lapseni ovat vain hetken lapsia,ja nuoria . Miehelleni se on ihan ok asia,silti hän osallistuu kotitöihin en ole mikään kotiorja,meillä ei mieheni sano minun ansaitsemani rahat jne. haluamme turvallisen lapsuuden lapsillemme

Vierailija

olen nyt hoitovapaalla, mutta lasten vartuttua ja tilanteen ollessa kypsä aion varmasti mennä töihin, pyrkiä aina vain haasteellisempiin tehtäviin perhettä ajatellen koko ajan. Minulle työ ja itseni kehittäminen on tärkeää.

Vierailija

ihan kuin omia juttuja lukisin etenkin 3 kuulosti kuin omalta! itselläni kans korkekoulututkinto ja halu töihin, olen hakenutkin mutta työkokemukseen tyssää kun kotiäidin töistä niitä ei saa ;) mies kannustaa olemaan kotona ja on ehdottanutkin perheenlisäystä (olisi toinen lapsi), auttelee kanssa toisinaan kotihommissa...tahtoisin toisinaan työelämään, mutta toisaalta olen viihtynyt kotona kai liiankin hyvin. osallistutaan kaikkiin kerhoihin ja muskariin yms ja toisaalta haluisin saman jatkuvan vielä pitkäänkin..tosin pelottaa että tipun työelämän kärryiltä...

hyvää pakkaspäivää teille!!

Vierailija

Korkeakoulututkinto minulla on ja älliä myös.. Silti nautin valtavasti lapsen kanssa kotona olemisesta, tykkään siivoamisesta ym. kotitöistä, nautin puhtaasta kodista jne. Mutta sitten toisaalta, haluaisin myös hankkia rahaa, käyttää aivojani, olla aikuisten kanssa.

Että en tiedä. Mielenkiintoista, että joku muukin miettii samaa.. Tänään tulla loskassa vaunujen kanssa tallatessa mietin juuri, että en halua oravanpyörään, jota työelämä nykyisin on.

Mikä sinun tilanteesi on ap?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat