Jos mies alkaa 40-vuotiaana muistuttaa yhä enemmän vanhempiaan, onko mitään enää tehtävissä?

Vierailija

Mies on " setääntynyt" ja muuttunut parin viime vuoden aikana yhä enemmän. Kaikkein ärsyttävimmät piirteet löytyvät juuri hänen vanhemmistaan. Mies ei itse tätä huomaa eikä tunnista, eikä muutenkaan ole halukas itseään kehittämään. Itse taas olen aina tietoisesti pyrkinyt eroon äitini ärsyttävistä piirteistä ja jo lasten takia haluan pysyä tietyllä tavalla ajassa kiinni.

Mies inhottaa jo siinä määrin, että seksiä en hänen kanssaan halua (kesästä saakka), kun näen hänessä aivan appiukon. Ärsyttää myös se välinpitämättömyys, jolla mies suhtautuu ulkonäköönsä (vaatteet, paino). Tuntuu loukkaavalle, kun itse haluan pitää itseni esteettisistä syistä hoikkana ja pukeutua kotonakin siististi. Mies sen sijaan hiihtää t-paita päällä, alushousut ja sukat jalassa. Tissitkin sillä on kohta isommat kuin mun B-kupit!

Ei jaksa, ei ymmärrä...

Kommentit (3)

Vierailija

Me 17v ja sänkyhommat luistanut tosi hienosti,mut viimenen vuosi ollu vähän kituuttamista,ei sitä oikein noi hommat tunnu kiinnostavan ja sitä myötä sit itekki olen menettänyt fiilikset noita hommia kohtaan.Mul kyl haluja olis,mut semmonen 5 sekunttia ja vihellys ei oikein kiinnosta...Missäköhän ton ukon mielikuvitus on.Onko vika siinä et on kauan ollu yhdessä ja sit ei jaksa hakee sitä hohtoa enää..?Vaikeita juttuj anää.

Aika paha toi et ajatteli työasioita samalla,mitäs sinä siihen.

T:2

Vierailija

mies kyl pitää ulkonäöstään jotenkin huolta,mut ryhti löysistynyt ja ei osaa nauttia elämästä.Muistuttaa kans isäänsä hiukan ja jotenkin hohto menny tosta sänkyhommista.

[/quote]

Vierailija

mies kyl pitää ulkonäöstään jotenkin huolta,mut ryhti löysistynyt ja ei osaa nauttia elämästä.Muistuttaa kans isäänsä hiukan ja jotenkin hohto menny tosta sänkyhommista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat