Olenko ainoa josta tämä tuntuu pahalta (lapsen puolesta)...

Vierailija

http://www.kauppi.net/index.php?sprak=fin

Kohta: päivän vihastus.

Isompi joka on alle 2 joutuu tyytymään hoitajaan kun äiti lähtee ÄITIYSLOMALLA vauvan kanssa täysistuntoon.... :(

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

ihmettelen kuitenkin minäkin, miksi pitää tehdä lapsia ja vielä noin pienellä ikäerolla, jos kuitenkin työ on kunnianhimon kohde numero yksi. Lapsethan toki ovat erilaisia, mutta kyllä tuollainen kolmen kodin ja kahden maan elämä vaikuttaa aika levottomalta noin pienille.

Vierailija

tiettyä puoluetta. Lapsi on sopeutuvainen totta, mutta minkä kustannuksella?

Itselläni kyllä on niin kamala huoli lapsista, jos ovat sairaana ja isä hoitaa, vaikka tiedän, että hyvin hän hoitaa. Kuitenkin " hädän" hetkellä se on se äiti, jota kaivataan.

Luokaa te vanhemmat uraa ja reissatkaa niin kyllä me sitten lasten psykiatrisella hoidetaan. Pistää vihaksi kun ei nähdä metsää puilta.

Vierailija

Minusta vauva ansaitsee leppoisan arjen kotona, eikä niin että häntä riepotellaan pitkin poikin maailmaan täysistunnoissa ja muissa poliittisissa karkeloissa. Ja samaan ainaan sairas esikoinen heittopussina kotona :( Pitäisi nyt edes sen 3kk mammalomaa ja sen jälkeen voisi isä jäädä lasten kanssa kotiin, jos poliittinen ura ei tosiaan 9kk äitiyslomaa kestä...

Ihan oikeasti tuollaiset " äidit" oksettaa mua. Melkein yhtä paljon kuin narkkariäidit.

Vierailija

Älkääs nyt viitsikö. Te olette vain kateellisia siitä, että Piitu ja Jussi pystyvät tarjoamaan lapsilleen monta kotia, kansainvälisen kasvuympäristön ja paremman materiaalisen tulevaisuuden kuin te itse.

Just tämmöisiä me Suomalaiset ollaan. Kukaan ei saa olla menestyvä, nuori ja kaunis. Tai silloin ei ainakaan ole hyvä äiti.

Vierailija

Kuinkahan kielitaitoisia niistä tulee kun eivät missään ole tarpeeksi kauaa. Eivät opi yhtään kieltä kunnolla. Tämä on todistettu juttu.

Vierailija

Minua taas vituttaa, kun Halonen hylkäsi lapsensa kokonaan. Teki vain vasemmistoradikaalin uraa ja hyppi ties missä DDR-suuri onnela- kokouksissa ja samaan aikaan Halosen äiti hoiti Halosen lapsen.

Vierailija

Itse aikanani äänestin Piitua...mutten taida enää äänestää. Tuntuu niin kurjalta tuon esikoisen puolesta.

Kun oma lapsi on siaras niin sydäntä särkee. En voisi jättää noin.

Vierailija

Siis kamalaa. Naisella on lapsia JA tekee työtä!!

Te laiskat harput elätte kivikaudella. Tai ette oikeestaan kuitenkaan siellä, vaan jossain pullamössöläskiperseitten vaaleanpunaisessa lapsimaassa.

Te olette LAISKOJA ja SAAMATTOMIA! Yök!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat