Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALISMUSSUKOIDEN II tapaaminen, Helsinki

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=orange]Kerätäänkö tähän taas listaa, ketkä olisivat tulossa seuraavaan tapaamiseen 23.11. klo 17.30.?! Paikkaehdotuksia otetaan vastaan...

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Täällä yksi innokas tapaaja. Aika sopii ja oiskos se sanomatalo taasen hyvä paikka, vai? Tai oisko siellä uudessa Kampissa jotain kivaa paikkaa?

Vierailija

Joo se sohva-alue on siinä kahvilan vieressä, niiden puiden " takana" . Mulla oliv iimeksi marimekon vihreä raaitapaita ja voin yrittää muista laittaa tälläkin kertaa. Se on ainakin helppo bongata:)

-Santtu

Vierailija

[color=green]no niin, tässä taas ilmot. perukaa jos välttämättä tarvii ja ilmoittautukaa jos uusille naamoille päivä sopii. meitä on tulossa mukavasti, tosi kiva juttu!

NapNap

monkey

pinja72

pikkarainen

Pikku-Maisa2

turnipsi

Santtu_81

katjuska10

caddie

N82

lumienkeli

V80

Minttulia

fiona77

Ja kun se nyt käy, niin lyödään lukkoon " vanha tuttu" Sanomatalo. Treffit siis reilun viikon päästä keskiviikkona 23.11. klo 17.30.

Sovitaan joulukuun[/color] [color=red]pikkujouludinneri[/color] [color=green](jonnekin muualle) sitten samalla!

:) Caddie[/color]

Vierailija

[color=red] Jos caddie käy katsastamassa Kampin, että löytyykö sieltä joku kiva kahvila, niin jos vaikka sitten sinne mentäis. Mutta Sanomatalo käy myös mulle. [/color]

Vierailija

NapNap

monkey

pinja72

pikkarainen

Pikku-Maisa2

turnipsi

Santtu_81

katjuska10

caddie

N82

lumienkeli

V80

Minttulia

fiona77

[color=yellowgreen] Vieläkö kaikki on lähdössä? Onko uusia mukaantulijoita?

Kumpaan paikkaan me nyt mentäis...? Mulle on ihan sama, molemmat käy. Ja aika on 23.11. keskiviikkona klo:17.30. [/color]

Vierailija

Mulle nimittäin sopisi jo aiemmin. Eli ne jotka pääsisivät voisivat tulla esim jo klo 17 tai 16.30 ja treffataisi myöhemmin tulevat sit 17.30. Onko ihan tyhmä ehdotus? =)

Vierailija

[color=green]paikka sanomatalon kahvila alakerrassa ([/color][color=red]Santtu[/color] [color=green]- oliko se NYTin sohvalounge siellä kahvilapäädyssä?)

viimeksi tavattiin isojen kasvien (lue puiden) luona, mutta ainakin minä myöhästyin pari minsaa ja bongasin sopivan näköisen seurueen kahvilan puolelta;) vaatetuntomerkit oli hyviä! anyway, sovitaan ens viikolla onko ne kasvit vai sohvat vai missä törmätään.

tälle kerralle (mikäli porukka pysyy näin suuressa määrässä mitä ilmoja jo on, ja siis toivottavasti pysyy) ehdotan oikeasti niitä nimilappuja. viimeksi meitä oli kuusi ja sitä oppi kaikkien nimet ja nikit, mutta ainakaan mun muisti ei taivu ihan noin moneen..

Caddie[/color]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat