Minne on kaikki KARPIT kadonnut!?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nyt on pakko tuulettaa - 6kg ja vaaka vitosella alkavalla luvulla!JEE!Takana 4 viikkoa orjallista atkinsin induktio vai injuktio=)vaihetta Ja olo ei voisi parempi olla.Ei ole makeaa tehny mieli ja liikuntakin maistuu...Nyt olen elämäntapani löytänyt!Mitenkäs muut mitä vähähiilarista ruokavaliota noudatatte!?Ja onko tulos jo saavutettu!

Kommentit (12)

Vierailija

Kertoisitko vähän tarkemmin, missä ajassa olet saanut nuo 20 kg pois? ja millä tavoin, eli laskitko hiilarit ja kalorit sun muut tarkkaan? Millaisissa hiilarimäärissä pysyttelit? Entä tuliko sinulle jumeja painon putoamisessa ja miten pääsit niistä eroon?

Kysymyslista siksi, kun itsellä hienoinen jumitus menossa ja muutenkin on kiva lukea toisten menestystarinoita! Olisi kiva, jos ehtisit joskus vastailla!

Vierailija

Minäkin täälä porskutan :)

Vieläkö se alakarppien reseptimaailma toimii? en löytänyt sitä enää kun kerran sen linkin hävitin.. eihän Mrs.H:lla sattuis sitä olemaan? tai jollain muulla..

Täällä taas tiukkaillaan että sais sen kympin pois ennen vuoden vaihdetta..ois se niin ihanaa :)

Nyt siis ainakin se -16kg takana!

Karppien elämä kyllä aika hiljaseksi käynyt tällä palstalla..mutta ehkä me vielä noustaan täältä :)

Kirpakkaa syksyä kaikille!

Vierailija

siella kun kaupoissa oli ihania lowcarb jogurtteja (danone)

ja ravintoloissa lowcarb listat erikseen ja jopa hampparipaikoissakin...

Joten siella on karppaus tosi helppoa...

Karppailin tossa aiemmin mutta sitten taas jai, kun joutui tekemaan kolme eri ruokaa, pojalle (allerginen) itselle ja viela miehellekin omat soossit..

Mutta nyt sitten muutama kilo tulla tupsahti lisaa joten pitaisi ottaa itsea niskasta kiinni, kun joulukin tulee niin pian karkaa hanskasta tuo paino..

Vierailija

Olen ollut Atkinsin aloitus jaksolla nyt yks ja puoli viikkoa ja 4 kiloa on lähteny sen silijän tien. Sunnuntaihin asti pitäisi jaksaa tätä tiukkaa aloitusta , mutta sitten saan syödä vähän muutakin kuin lihoja, juustoja, rasvaa ja kermaa. Olo on ollut ihan ok, paitsi kun jouduin jättään sen kahvin pois niin kärsin vähän vierotusoireista. Uskomattominta on se tunne kun ei ole nälkä! Voin olla syömättä 6-7 tuntia, eikä ruoka edes käy mielessä!! Ketoosi on aivan upea tila!olo on sellainen pehmeä ja hyvä. Aion jatkaa tätä kunnes olen tavoitteessani, ja sen jälkeen todennäköisesti vähän löysemmin, mutta kyllä minäkin varmasti karpiksi jään.

Vierailija

Reilut 20 kg on lähtenyt tänä vuonna helmikuun jälkeen. En ole noudattanut varsinaisesti minkään " gurun" oppeja, vaan soveltanut itse luettuani ensin Heikkilät, Zonen, Atkinsin, paleokirjoja sekä karpit.netin foorumin läpikotaisin. En ole laskenut missään vaiheessa hiilareita kovin tarkasti, olen vain jättänyt pahimmat hiilaripommit pois. Suunnilleen hiilarimäärä on pyörinyt 50 hhg/vrk tienoilla, tämä määrä on tullut kasviksista ja maitotuotteista.

Jumituksia tuli tottakai, ja nytkin on kai menossa jonkinlainen jumi, sillä periaatteessa painon pitäisi pudota mutta ei se silti putoa. Ekat 12 kg lähtivät ihan heittämällä, sen kummemmin pohtimatta. Sen jälkeen painonpudotus on tapahtunut hyppäyksittäin ja hitaahkosti. Aina niin, että olin jo epätoivoinen että tähänkö paino nyt jää kun ei ole pudonnut moneen viikkoon, noussut korkeintaan, ja sitten se humahtaa kilon pari alaspäin yhtäkkiä, jumittaakseen taas uudestaan.

Ei kannata heittää pyyhettä kehään vaikka paino ei putoa. Todennäköisesti se putoaa kuitenkin pitkällä aikavälillä ajateltuna ihan mukavasti. Pitää vain olla kärsivällinen. Eihän tässä ole mihinkään kiirettä, kun siitä uudesta ihanasta hoikasta vartalosta saa sitten nauttia loppuelämänsä. ;)

Vierailija

Alakarppi reseptimaailma: http://users.kymp.net/p303525a/

Jyrki Sukulaltakin on tulossa vhh-keittokirja, onkohan hyvä?

Minä olen suunnilleen ylläpidolla jo, tänäänkin söin kaurapuuroa täysmaitoon jyvistä keitettynä, eli hiilarimäärä oli aikasta korkea. Pari kiloa voisin vielä rutistaa pois, mutta joutaapa tuota vaikka ensi keväänä ennen bikinikautta. ;)

En muuten olisi vuosi sitten uskonut, miten helposti reilut 20 kg lähtee, kun sen osaa. :o

Vierailija

Onnittelut snowflake hienosta saavutuksesta!!

Mä oon ollut tavoitteessa jo kohta vuoden, mutta karppaus tietty jatkuu, paluuta takas ei oo!

Mulla on joku ihmeen syysflunssa päällä. Lämpöä ja pää särkee, vaan ei muita oireita. En oo jaksanut paljon koneella istua. Sitten meille tuli vielä lauantaina uudet lemmikit, 2 frettiä, taloon ja niiden kanssa on tietty pitänyt viettää aikaa ja tutustua. On muuten karppeja nekin, niille ei saa antaa hiilareita kuin makupaloina joskus kurkkua tai omppua! Sopii siis meille!

Vierailija

NOudatan jossakin suhteessa vähähiilarista diettiä mutta aamulla on saatava puuroa. Mielihalu sekin. Olen siis raskaana ja päätin kokeilla kun meni olo niin kamalaksi. Karppaus oli ennestään tuttua. Parantui kummasti kun karsin hiilihydraatteja pois. Mut tarkoitus ei ole laihduttaa (vaik pari kiloa lähtikin heti:)). Taitaa joutua mieskin karppaamaan ainakin nyt raskausajan...

Muuten sujuu hyvin mutta kyläilyreissut on vaikeita ja vietämme kohtalaisen vilkasta seuraelämää. Miten muut niistä selviydytte?

Vierailija

Kivaa, että sulla on lähtenyt hyvin käyntiin! Tosi hienoa kuulla! Ja sunnuntaihin pyristelet vaikka miten, eikös niin? Kai oot kuitenkin vähän kasviksiakin syönyt aloitusvaiheen aikana? Ja niitähän voit sitten pikkuhiljaa lisäillä kans, kunhan saat tuon induktion ohi. Mutta kivaa kuulla, että hyvin sujuu, en siis turhaan suositellut?! Tsemppiä jatkoon!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat