En jaksa ystävääni enää. :(

Vierailija

Olen niin väsynyt ystävääni, etten jaksa enää. Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä mutta ei se onnistu. En soita tai käy hänen luona. Ystäväni tulee kylään yleensä ilmoittamatta ja yleensä kello on jo 19¿20 illalla. Meillä lapset menee nukkumaan klo 21 arki-iltaisin joten minusta tuo on myöhäinen aika kyläillä. Hänellä on itselläkin lapsia mutta heillä nukkumaanmenoaika vasta 22.00, myös koululaisella. Jos ystäväni joskus tulee jo päivällä kylään niin vierailu kestää yleensä monta tuntia, hänellä ei ole mihinkään kiirettä. Tämä ystävä tulee kylään vaikka olisin sairaslomalla kovan flunssa takia (kävi työpaikallani ja siellä sanottiin että olen kotona). Hän tulee vaikka tietää että olen 12 päivää yhteen menoon töissä ja kolmena päivänä teen 12 tuntisia päiviä. Ei hän välitä, tulee illalla kylään kun tietää että olen tullut töistä. Ei välitä vaikka minun pitäisi päästä suihkuun ja nukkumaan (sanoin hänelle tästä). Hän tulee kylään vaikka sanon että tule huomenna, jolloin jaksan paremmin. Ei, kun hänen oli pakko tulla kun hänen on pakko saada puhua jälleen omista ongelmista. Ja jälleen kerran tulee iltamyöhällä. Tämä ystäväni on kolme vuotta puhunut omista ongelmista, aina vain puhutaan hänen asioista. Muutkin ystävät ovat sanoneet että he eivät enää jaksa kun hänen kanssa pitää puhua vain hänen asioista. Tämä ystävä ei ikinä kysy mitä muille kuuluu eikä ikinä puhu muiden ongelmista/asioista. Hän vain sivuttaa asiaa ja palaa takaisin omiin ongelmiin. Tiedän että hän tulee tänäänkin käymään ja nyt tuntuu että voisin itkeä kun olen niin väsynyt. En voi rentoutua kotona koskaan, odotan joka päivä että hän tulee taas kylään, ilmoittamatta ja myöhään. Olen jo harkinnut muuttoa toiselle paikkakunnalle jotta saisin vähän välimatkaa häneen. En tiedä mitä oikeasti teen, mutta näin ei voi jatkua. En tiedä olenko hirveä ystävä kun en jaksa mutta ei tämä mielestäni ihan normaalia ole. :(

Kommentit (8)

Vierailija

Tuskinpa hän sentään ikkunasta tulee. EI sinulla ole mitään velvollisuutta olla koko ajan toisten saatavilla. Itse otin koko ovikellon pois käytöstä jossain vaiheessa, nykyään kaverit osaavat soittaa, kun ovat tulossa käymään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat