Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa?

Vierailija

Kaikki ärsyttää. Siis jo pidemmän aikaa. Häiriinnyn kaikesta: naapurien kolisteluista, toisen naapurin motoristiharrastuksesta, mainoksista metsäpolulla... Siis kaikesta mahdollisesta. Ja lisäksi hermo on ihan riekaleina lasten kanssa. Olen kotona kahden alle 3-vuotiaan kanssa. Mä olen riesa! Mikä mua vaivaa? Ainiin, lisäksi kuvittelen vähän väliä, että mulla on joku kuolemaan johtava tauti. Ja pelkään lintuinfluenssaa sekä kovaa ajavia autoja (että lapset jää niiden alle). En taida olla ihan terve? Ystäviä en ole ehtinyt tavata aikoihin, ollaan vähän aikaa sitten muutettu ja tavaroita saa koko ajan etsiä.. Lapset saa raippareita, miehellä ollut ylipitkä työpäivät koko syksyn.

Kommentit (9)

Vierailija

mun mies varasi mulle hotelliyön ja junamatkat kaupunkiin, mistä en tunne ketään. Sanoi, että mun on aika mennä jonnekin olemaan yksin ilman lapsia ja häntä. No, katsotaan auttaako se mitään!

Miten sulla, joka ilmoittauduit samanlaiseksi? Kerro lisää!

- Ap -

Vierailija

Ota vähän vapaa-aikaa. Ihan vaikka pari tuntia että voit nähdä jonkun ystävän. Kyllä se työvuori odottaa eikä maailma kaadu vaikka välillä vähän rentoutuukin.

Uusimmat

Suosituimmat