Antaako muut lapsilleen korvamakiaa rangaistuksena?

Vierailija

Minä annan, kun luunappi tuntuu liian kovalta mutta korvamakia ei oo niin paha. Ruumiillista kuritustahan sekin on mutta ei niin pahaa. Sitä käytän silloin kun on tosi pahan teossa!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei ole tullut mieleenkään, vaikka likka on melkoinen tuholainen. Siis mitä nuo makiat ja luunapit auttavat? Tulee vain paha mieli äidille ja lapselle. Minä kestän kyllä lapsen " pahat teot" . Kiellän, jos satun näkemään, ja jos ei tottele, keksin muuta tekemistä lapselle. Koko ajan en ole vahtimassa, mitä muksu tekee. Joskus on seinässä piirustuksia, joskus on vaatteisiin piirretty, joskus on vesilätäköitä pitkin huushollia ym. Ja siitäkö pitäisi rangaista? Osa vanhemmistakin lapsistani oli yhtä villejä, mutta kyllä he ovat ihan ihmisiksi ja jopa kiltisti oppineet olemaan ilman makioitakin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Joskus on seinässä piirustuksia, joskus on vaatteisiin piirretty, joskus on vesilätäköitä pitkin huushollia ym. Ja siitäkö pitäisi rangaista?

Jos et rankaise, niin miten lapsesi oppii mikä on kiellettyä?

t.15

Vierailija

En oo korvamakiaa antanu, vaan takapuolelle oon läimäyttäny (siis läps vaan, en hakannu paljasta pyllyä!). Mutta harvemmin, enemmän tulee annettua luunappeja...en oo ylypiä itestäni : /

Vierailija

Tietenkin, kuten jokainen äiti, jos lapsi on menossa vaaraan kielloista huolimatta, kaappaan lapsen turvaan, mutta että ruumiillista kuritusta. EI! Sehän on laissakin kiellettyä. Tukkapöllyn antamisestakin voi saada sakot ja joutua korvaamaan lapselle kivusta ja särystä.

Vierailija

ei taida teillä olla uhmaikäistä kolmevuotiastajoka tekee tuhojaan eikä usko kunsanotaan! jumalauta, jos olen huono äiti siksi että hieman NIPISTÄN korvalehdestä! Lopettakaa jeesustelu!

aqp

Vierailija

Varmaan jonkun alueen murretta??

Ja ei,ainoa mitä oon tehnyt ikinä on ollut se,että otin leuasta kevyesti kiinni kun ei poika suostunut muuten keskittymään siihen kun kielsin..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat