jos miehenne ei ole lastenne isä ja teillä menoja-hoitaako mies lapset silti vai ...?

Vierailija

Mielestäni ihan sairaalta kuulostaa se että ei hoitaisi kun kerran asuu yhdessä. Luojan kiitos mun uusi mies ei ole ikinä suunnitellut omia menojaan ennen kun on multa tsekannut etten vain ole iltavuorossa koska mun lapset meillä. Kuulin työkaveriltani et sen mies lähtee mihin huvittaa eikä välitä kuka hoitaa kaverini lapsi 6v joka asuu heidän kanssaan. Mulla 3 lasta ja mies AINA heidän kanssaan kun itse töissä, ja mun mielestäni se on aivan selvä asia että näin pitää olla kun kerran asuu yhdessä, vai??? Silloinhan olette vastuussa lapsista jotka asuvat kanssanne yhdessä ja jos toinen poissa se on toisen asia olla lasten kanssa....mut meitähän on monenlaisia täs junassa näköjään. Miten muilla ?

Kommentit (3)

Vierailija

silloin on pojan kanssa. Kuljettaa myös mukana omissa menoissaankin, jos on jotain " miesten hommia" .

Toisaalta... Sama pätee aikalailla myös yhteiseen lapseemmekin. Minä meillä pääasiassa hoidan molemmat ja myös järjestelen menoni lasten mukaan.

Vierailija

Siis minun lapset asuvat kanssamme ja mies kyllä hoitaa heidät, jos minulla on jokin meno. Tosin en oleta automaattisesti asian olevan näin, vaan keskustelemme aina menoista etukäteen...

Toinen asia on sitten se, että läksyjen teossa mies ei auta ollenkaan ja sekös mua joskus suivauttaa!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat