Vihdoinkin plussa!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Jotenkin epätodellinen olo ja koko ajan on pelko perseessä, että täti tulee ja yllättää. Mutta kaipa sitä pitää uskoa aamuiseen plussaan ja lauantaiseen haamuun. Minä olen raskaana! Me saamme vauvan!

Tämä on meidän ensimmäinen ja yritystä on huhtikuulta asti, seitsemäs kierto tärppäsi. Vauvakuume on yritysajan laskenut ja noussut, kesän jälkeen on epäonnistumiset kiukuttanut enemmän.

Mutta nyt me saamme vauvan! Meidän esikoisen. Itse olen pelonsekaisissa tunnelmissa, onko tämä totta? Voinko suunnittella jo hankkivani jotain? Uskallanko? Huomenna soitan neuvolaan ja varaan ajan. Nettilaskureiden mukaan maha-asukki syntyisi joko 30.6. tai 1.7. ihan riippuen siitä miten lasken tuon kiertoni.

Oi tätä iloa!

Kommentit (12)

Vierailija

Jenni80 kävi todella ikävästi, että erehdyit palstasta, mutta kuten sanoit niin otsikko on hieman erheellinen, jos ei ole ns. palstailija, niin silloin voi myös tapahtua tämänlainen virhe. Mutta asiasi oli positiivinen, joten ei kenenkään pitäisi suuttua tuollaisesta. Itse olen jo 36 v ja yrittänyt esikoislasta yli vuoden, mutta ilman onnea, mutta osaan iloita muiden odotuksesta ja onnentunteesta. Sinulla on oikeus olla iloinen ja onnellinen, koska raskautesi on alkanut luomusti ja ei ole tarvinnut hukata aikaa kaikenmaailman tutkimuksiin. Mutta, täällä palstalla on monia joille oman lapsen saaminen merkitsee hieman enemmän kuin vain 7 yrityskuukautta, joten koita ymmärtää minua ja heitä, katkeruuskin on osa elämää ja se, että toisen onni ei aina ole minun onneni vaan saattaa jopa satuttaa.

Kaikkea hyvää sinulle ja masu-asukille

Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkanvarrelle

t. emmi

Vierailija

Harmi, että satuit laittaan viestisi väärälle palstalle. Itsekin joskus olen miettinyt, että näihin palstoihin perehtymätön saattaa ymmärtää tuon otsikon väärin.

Vierailija

Muut on asiallisesti malttaneet olla kommentoimatta, mutta mä en. Jos alle puolen vuotta yrittänyt tulee tänne hehkuttamaan plussaa niin mun 4 ja puoli vuotta kestäneen yrityksen historialla ei jaksa sulattaa tätä!

Ja jos satut olemaan tosissasi: Onnea toki sinulle, varmasti olet iloinen ja helpottunut, mielessä on paljon kysymyksiä, mutta tämä on kyllä väärä palsta.

Ja puhun nyt täysin omasta puolestani; pahoitteluni jos tästä nyt joku loukkaantuu. Hiukan huomaavaisuutta odottaisin kuitenkin tänne kirjoittelijoilta...

Vierailija

Olen pahoillani puolestasi, kun jouduit melkoisen ryöpytyksen kohteeksi. Tuo palstan otsikko on tosiaan monella tapaa ymmärrettävissä. Suurin osa täällä palstailevista on vaan siirtynyt tänne roikuttuaan ehkä vuosiakin tuolla lapsettomat- puolella, joten toivottavasti ymmärrät miksi jotkut saattoivat loukkaantua viestisi sävystä.

En kyllä ihan ymmärrä, miksi kirjoituksestasi NOIN KOVASTI provosoiduttiin ja sinua lyödään tällä lapsettomuus-aseella. Itselläni eka ajatus viestisi luettuani oli, että onpa kiva kuulla, kun jollakulla tärppää noinkin pian (vaikka aika tuntui ehkä sinusta pitkältä ja olet voinut käydä monenlaisiakin tunteita läpi tärppiä odotellessasi), vaikka mielessäni kävikin, osoititko kirjoituksesi tarkoituksella tälle palstalle. Itse sitä helposti on niin fiksoitunut näihin diagnooseihinsa ja ongelmiinsa, että välillä unohtaa ympärillä olevan " normaalejakin" , terveitä, lisääntymiskykyisiä ihmisiä =) Joiden onni ei tietenkään ole minulta pois.

Nauti raskaudestasi! Toivottavasti löydät paremmin hengenheimolaisia esim. tuolta odotuspuolelta =) Terv.Lempsu

Vierailija

asianomainen ei ole olenkaan lukennut entisiä kommentteja. Jos ysinkertaisesti ajattellaan niin toi Plussanneet lapsettomat ei anna kyllä mitään osvittaa miten pitkään on sitä lasta odottanut ja millä keinoin on sitä odottanut. Jokainen ensimmäistä lasta odotava on lapseton! Olen myös muissa yhteyksissä törmänyt tällaisiin lipsahduksiin ja itse ihmettellyt miten sellainen on mahdollista.

Vierailija

se, että joku ei ihan naiiveinta hehkutusta tällä palstalla sulata, ei johdu siitä etteikö kestäisi toisten plussausta. Täällä puolella moni on joutunut huomaamaan, että plussaviiva testissä ei suinkaan tarkoita samaa kuin vauva 9 kk kuluttua. Siksi kirjoituksesi sävy kuulostaa paitsi huonolta, myös julmalta vitsiltä.

Toisaalta, jos puolen vuoden yrityksen aikana vauvakuumeesi on välillä päässyt laskemaankin, ei kai kukaan voi olettaakaan, että ymmärtäisit monen vuoden tuskasta vähääkään. Toivottavasti ymmärrät sen itsekin ja jätät viisastelusi hedelmöityshoidoista.

Minä olen yksi niistä, jotka käyvät tätä " kummallista" järjestystä läpi: matka alkoi vauvakuumepalstalta ja jatkui lapsettomuuspuolelle. Paria raskautta olen minäkin tänne puolelle päässyt hehkuttamaan, mutta synnytys-, vauva- jne.kokemuksista en ole silti päässyt puhumaan.

Noh. Provosoiduinpa sitten viimein minäkin. Edelleen pidän tätä provona ja annoinpa nyt sitten naurunaihetta lisää.

Vierailija

jenny80:

Lainaus:

Jotenkin epätodellinen olo ja koko ajan on pelko perseessä, että täti tulee ja yllättää. Mutta kaipa sitä pitää uskoa aamuiseen plussaan ja lauantaiseen haamuun. Minä olen raskaana! Me saamme vauvan!

Tämä on meidän ensimmäinen ja yritystä on huhtikuulta asti, seitsemäs kierto tärppäsi. Vauvakuume on yritysajan laskenut ja noussut, kesän jälkeen on epäonnistumiset kiukuttanut enemmän.

Mutta nyt me saamme vauvan! Meidän esikoisen. Itse olen pelonsekaisissa tunnelmissa, onko tämä totta? Voinko suunnittella jo hankkivani jotain? Uskallanko? Huomenna soitan neuvolaan ja varaan ajan. Nettilaskureiden mukaan maha-asukki syntyisi joko 30.6. tai 1.7. ihan riippuen siitä miten lasken tuon kiertoni.

Oi tätä iloa!

opi iloitsemaan muitten puolesta !!!!!

Vierailija

Ja jos satut olemaan tosissasi: Onnea toki sinulle, varmasti olet iloinen ja helpottunut, mielessä on paljon kysymyksiä, mutta tämä on kyllä väärä palsta.

Älkäää purkako väärälle ihmiselle! Olette tosi katkeroituneita ja taitaaapi olla että elämässä ei ole muuta päämäärää kuin lapsi, eläkää elämää tai hankkikaa sellainen, kyllä se tulee jos on tullakseen jos ei hankikkaa ammattiapua että pystytte elämään asian kanssa. Liikaa nähnyt ihmisiä jotka vihaavaat toisten onnea ja katkeroituneisuutta, jotkut hylkäävät parhaimmat kaverinsa koska heillä on lapsia.

Ja enkä tosiaankaan usko hetkeäkään lausetta että ei se siitä johdu että ei voisi olla iloinen toisen puolesta, joo te ette todellakaan ole vaikka loppuun asti muuta väitättekin! Sen kertoo jo viestinne ekat lauseet!

Onnea Jenni, älä välitä noista komenteista, virheitä sattuu, olen onnellinen puolestasi vilpittömästi :)

Josko jatkossa vain asiallisesti kertoisi väärään paikkaan eksyneille että on väärässä paikassa, ihmiset on erehtyväisiä, me kaikki, jokainen, tekin :)

Loppuun sanoja lainataksesi että joku ottaa tästäkin nokkiisi, mutta hei haloo, sitä saa ilmeisesti mitä tilaa.

3 vuotta yritystä, lapsi-01 ja inhimmilisyyskin tallella :)

Vierailija

Olen todella pahoillani, en todellakaan ymmärtänyt mille palstalle viestini kirjoitin. Siitä on aikaa kun olen viimeksi näillä sivuilla surffaillut ja enimmäkseen joskus kirjoitellutkin vain vauvakuume-puolelle.

Työpäivän päätteeksi päätin tulla näille sivuille vähän hehkuttamaan, sillä tunsin oloni niin onnelliseksi ja mieleni teki toitottaa asiasta koko maailmalle, mutta valitsin tietämättäni väärän palstan, mutta jonka otsikko tuntui sopivalta, " Plussanneet lapsettomat" , ja minähän olen juuri plussannut ja lapseton. Ja myönnän, etten paljoa lukenut muiden viestejä ennen omani kirjoittamista.

Anteeksi; siirryn toiselle palstalle, eli luultavasti tuonne Odotus-palstalle? On nämä muuten kummallisessa järjestyksessäkin, ensin on vauvakuume, sitten lapsettomuus, sitten tämä ja viimeisenä odotus. Niin kai se menee ja itse nopeasti järkeilin kuuluvani tuossa järjestyksessä seuraavaksi plussanneihin.

Vierailija

Mietin tässä vielä, Lepatus, että mitä et voi sulattaa? Etkö voi sulattaa sitä, että jollakin tärppää puolen vuoden yrityksen jälkeen? Jos ystäväsi kertoo sinulle plussanneensa, etkö pysty sulattamaan sitä, sillä itselläsi on kestänyt pidempään?

Eikö tällä palstalla kaikki ole kuitenkin plussanneita, onnellisia siitä ja toivovat, että maha-asukki pysyy loppuun asti mukana?

Ikävää, että ne joilla on tärpännyt nopeammin, aiheuttavat sinulle pahaa oloa. Kauanko minun olisi pitänyt yrittää, että voisit sulattaa myös minun plussani? Millaisia hedelmöityshoitoja minun olisi pitänyt käydä läpi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat