Miksei miehet osoita hellyyttä?

Vierailija

Onko muitten miehet sellaisia?Mieheni ei koskaan halaile tai pussaa minua

extempero!Juuri sellaista tarvitsisin,kun olen sellainen hellyydenkipeä kissa.Vain kun hän haluaa seksiä,tulee lähelle.Ahdistavaa!!!

Kommentit (15)

Vierailija

khöm..Miten voin mieheni siihen kouluttaa?Meillä ei tehoa jankutus,siis jos sanon,niin kyllä tulee hali ja pusu,mutta seuraavana päivänä on jo unohtanut..Olenkohan liian vaativa?Toisaalta en voi itselleni mitään,kun kaipaan enemmän läheisyyttä,miestäni se ei taas näytä häiritsevän.

Vierailija

Aina ohi mennessä vähän paijataan toisiamme, välillä halataan kunnolla. Yöllä joskus herään kun mies silittää hiuksiani jne.

Vierailija

eli just mies enemmän kaipaa läheisyyttä, haleja, kyhnäämisisiä, itse en kaipaa läheskään nii paljon. toissa päivänä viimeksi keskustelut piti nostaa pystyyn taas asiasta..eli tuokin voi olla joskus toisinkinpäin niin et nainen ei välttämättä ole se joka sitä läheisyyttä kaipaa ...

Vierailija

Mun mies kyllä pussaa, halaa, toimii sohvalla mun " tyynynä" kun katotaan telkkaa ja siinä samalla silittelee mun hiuksia.. Aina töihin lähtiessä (tai minne vain lähtiessä) käy antamassa suukon, ja nukkumaan mennessä ottaa kainaloonsa. Ja kaikki tämä siis myös silloin, kun ei ole seksi taka-ajatuksena. Ihaninta on mielestäni ne hetket, kun olen esim. tietokoneella tekemässä työjuttuja ja puhisen stressin kourissa, ja mies tulee suukottelemaan ja tuo kahvia.. :)

Ja mieheni ei muuten aiemmissa suhteissaan ole ollut mikään halinalle eikä pusuttelija, mitä olen häneltä ja hänen ystäviltään kuullut.. Että kyllä sitä vain mies voi muuttua kun päätä pahkaa rakastuu :)

Vierailija

joskus kun menen ohi nappaa syliin ja silittää. Joka ilta ottaa kainaloon ja aamulla laittaa herätyksen kahta tuntia ennen töihin lähtöä, että saa pitää aamullakin kainalossa.

Välillä päivällä lähettää rakkausviestejä/soittaa kun on ikävä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat