Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LIMATULPASTA!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

naputin vahingossa jostain, ja lähti viesti ihan liian aikasin...vielä väärin kirjotettuna.

Eli: Minkälaista se limatulppa on??? Kävin just pissalla ja paperiin tuli sellaista kellertävää limaa tosi paljon, ihan paksuakin. Mietin nyt, voiko olla eilistä siemennestettä, kun puuhailtiin (se kolme S:ää)..

Se lima oli kyllä koostumukseltaan ihan erilaista kuin sperma.

Verta ei ollut limassa.

Kommentit (7)

Vierailija

Just aamulla kun heräsin ja kävin vessassa huomasin että housuihin oli ilmestynyt sellanen pari senttiä pitkä " matomainen" ruskehtavan punainen ilmestys. Alkuraskaudessa veristä vuotoa oli viikolta 8 viikolle 17 ja heti alkoi paniikki että mitä nyt taas. Eli onko tulppa iso ja voiko se oikeasti tarkoittaa lähestyvää synnytystä? Viikkoja 22+0 joten jos ei nyt vielä. Eilen jumpassa supisteli ihan tajuttomasti ja alavatsaa on särkenyt kaks päivää, toivottavasti on vaan kasvukipuja...

Vierailija

Mulla tuli n. vuorokausi ennen esikoisen synnytystä vessanpönttöön verisen näköinen köntti. Sairaalaan kun soitin, sanoivat että se on limatulppa.

Vierailija

eli mulla kans runsas valkovuoto, melk. koko raskauden ajan, että pikkuhousunsuoja on oltava koko ajan, paitsi yöllä en laita. Viikkoja nyt 40+4.

Vierailija

paljon sul on viikkoja?

mulla aikoinaan ekassa raskaudessa limatulppa irtosi eräänä maanantaina iltapäivästä, seuraavana aamuna syntyi tyttö. limatulppa oli paksua limaa, hieman rusehtavaa. ihana aihe;)

mutta joillakin sitä kuulema irtoaa pitkällä ajalla pikkuhiljaa, ettei aina meinaa että synnytys käynnistyisi heti..mutta jos sulla on viikkoja jo tarpeeksi kasassa, niin toivotaan että käynnistyisi ja pääsisit tositoimiin. Onnea ja voimia siihen siis milloin se sitten tapahtuukin.

Oksaska rv 32+6

Vierailija

ja se on välillä paksua ja kellertävää....Luulin että ois jotain tulehdusta, mutta eilen lääkäri tutki ja sanoi ettei ole tulehdusta eikä streptokokkia...ihan normaalia kuulemma oli.

Limatulppahan tulee kerralla? Kun mulla tuota vuotoa ollu jo monta päivää, niin sehän ei voi olla limatulppa...?

Vierailija

valkovuoto on välillä tuollaista vahvaa ja vaaleankeltaista! Tässä raskaudessa mulla tuota vuotoa on ollutkin aikas reippaanlaisesti:/

R-P rv 31

Uusimmat

Suosituimmat