Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIELIPITEENNE MARIMEKOSTA!

Vierailija

Mitäs te pidätte?Mä olen ihan hulluna marimekkoon.omistan monta raita-ja pallopaitaa.on unikkoverhot makkarissa.keittiössä patalaput-ja kintaat.laukkuja,kukkaroita,meikkipusseja,huiveja jne.mutta en välttämättä kaikkea kerralla tunge päälle!Se on vain mun makuuni.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

eli liikaa en voi marimekkoa ostaa, muuten tulee kyllästys! meillä on tällä hetkellä raitapaitoja, lastenhuoneessa boo boo-verhot ja mariskooleja. unikko-verhoja olen harkinnut meidän makkariin mutta toisaalta olen jo vähän kyllästynyt siihen kun joka paikassa pursuaa unikkoa :( myin juuri pari esikoisen raitapaitaa pois kun ei niitä tullut käytettyä vaikka kivoja onkin, kyllästys iskenyt niihinkin.

Vierailija

miks se on kamalaa? ite oon kyl oikee merkki-leidi.on guccia,vuittonia,pumaa,peikiä,dieseliä jne. mutta tuon tietysti feikkinäkin niitä;) hihhih

Vierailija

Lapsilla on uusiokäytössä miehen ja minun lapsuusaikaisia maripaitoja. Jokaisen kaapissa on vaatetta, keittiössä verhot ja vahakangas, on skoolia, tuikkua, purkkia, laukkua, kassia ja pussukkaa moneen lähtöön, lakanoita ja pyyhkeitä... Kaikki ei tykkää, mkitä sitten, minä tykkään!

Vierailija

Osakkeella on kiva tehdä pientä kauppaa ja ottaa ihan mukavia voittojakin. Alkuvuodestakin osake notkahti, myin entiset pois voitolla ja ostin aika tarkalleen pohjalla uudestaan. Nyt se on sitten pikkuhiljaa kiivennyt ylöspäin taasen..

Vierailija

Unikkoa löytyy enää vain meikkipussissa. Juhannusruusua, Seireeniä, Tulipunaista, Paprikaa, raitapyyhkeitä ja -paitoja lapsille sekä pari lanttipaitaa sekä muutama Mariskooli löytyy talosta. Samoin pari laukkua ja tyynyliinoja.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

miks se on kamalaa?

Rumaa, eikä miellytä silmää, mulle riittää tää vastaus. Rahaa kyllä olis ostella, mutta mielestän turha tärkeillä materiaalilla josta ei tykkäää vain sen takia, että se on Marimekkoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat