Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB:n Terhi on sitten himmeä muija.

Vierailija

Tää on subin bb sivuilta:

Päiväkirjahuoneeseen kutsuttu Terhi vuodatti avoimesti ajatuksiaan edellisestä viikosta, muista kilpailijoista ja omista tuntemuksistaan.

- Ei kuulu kauhean hyvää. Kauheen vaikea viikko, Terhi aloitti päästyään Big Brotherin jututettavaksi. - Toisaalta mä en haluais kellekään tuolla sisäpuolella näyttää, että on heikoilla. Koska siellä se, joka on paskamainen ja ilkeä, osaa sitä tilannetta kyllä käyttää.

Terhi tuskaili etenkin omaa itkemistään, jonka hän koki käyneen liian säännölliseksi. Hän inhosi nyyhkimistä, koska ei halunnut vaikuttaa heikolta.

Terhi löysi kuitenkin myös yhden syyn pahalle ololleen.

- Esimerkiksi eilen suorassa lähetyksessä multa ei kysytty mitään, hän aloitti. - Mun ei pitäisi olla kauhean surullinen, kun mua ei nimetty. Mutta tuntuu siltä, että mä en ole edes olemassa, koska mua ei huomioitu suorassa lähetyksessä.

- Niin tulee vähän sellainen olo, että onko tässä mitään järkeä, vuodatus jatkui. - Jos mikään, mitä mä teen, ei kiinnosta ketään, miks mä täällä oon.

- Täällä on kuitenkin porukkaa, jotka on miettinyt, että tää poikii jotain, Terhi mietti muiden pelaajien motiiveja. - Tai että niistä tulee jotain. Tai että ne saa hyviä työtarjouksia. Tuli ensimmäistä kertaa sellainen olo, että ehkä mä oon se tyyppi, joka ei kiinnosta ketään.

Lisäksi Terhi oli järkyttynyt putoamisäänestysten kulun vuoksi.

- Se on hirveen vaikeeta, että aina ne tyypit, joille mä olen antanut kaks pistettä, on tähän mennessä lähtenyt täältä talosta, hän purki sydäntään. - Ja mä tunnen oloni koko ajan pahemmaks ja pahemmaks, koska se menee niin.

Big Brother jatkoi aiheen parissa kysymällä, miltä uusimpien putoajaehdokkaiden selviäminen oli tuntunut. Terhi oli antanut nimeämisissä pisteitä molemmille äänestyksessä oleville kilpailijoille.

- Helpottunut, koska edelleenkin pelottaa, Terhi tunnusti. - Helpottunut, mutta samalla tosi kurja, koska taas on kummatkin sellaisia ihmisiä, joille mä olen antanut pisteitä. Ja kummatkin on tyttöjä eli kohta on tyttöjä vähemmän kuin poikia. Jos pikkuhiljaa vaan tytöt tippuu, niin tylsäks menee.

Terhi kertoi myös avoimesti turhautumisestaan muihin kilpailijoihin.

- Teeskentelijöiltä, ääliöiltä, vitun ärsyttäviltä, hän pamautti, kun Big Brother kysyi, mitä mieltä hän oli muista kilpailijoista.

- Mutta kun tulee tehtävä, se menee ohi, hän lievensi lausuntoaan heti perään. Oikeesti nää kaikki tyypit on suurimmaks osaksi kaikki tosi kivoja. Nyt on vain ollut vaikea viikko.

Lisäksi Terhi oli ärsyyntynyt siitä, ettei kukaan muu tunnustanut aiemmin päivällä rikkoneensa sääntöjä, vaikka useampi kilpailija oli syyllistynyt samaan rikkeeseen.

- Se on just se juttu, että yritetään pitää kultaista ulkokuorta, hän tuskaili. - Ihmiset ei ole niin rehellisiä, kun sä olisit halunnut, että tää on. Ja just se on must pelottavaa, että jollakin on varmaan joku major plan, että miten tämä homma hoidetaan.

- Ja sitten laini, jota mä inhoan täällä. ¿Toivottavasti tää on ylittänyt uutiskynnyksen¿ Terhi puuskahti. - Oikeesti! Se kuulostaa mun mielestä aina vaan kauhean kummalliselta ja itsekkäältä.

- Kukaan ei halua tehdä mitään sellaista, että voitaisiin leimata. Kyllä täällä toiset ihmiset on vahvasti voittamassa. Mä luulen, että Lintsi ja Timo.

Vaikka edellinen viikkotehtävä, Pertun parina köysissä oleminen, olikin tuntunut raskaalta, Terhi vakuutti myös saaneensa siitä jotakin.

- Ainakin mä opin tuosta tehtävästä sen, että mäkin tarvitsen niitä hetkiä, että saa olla yksin, hän pohti. - Siksi mä nautin tuosta juoksemisesta. Kaikki ne ajatukset, mitä menee, vaikkakin ne kiertää kehää, ne on kuitenkin mun omia koko sen hetken ajan. Koska ajatukset täällä menee ihan, ihan sekaisin.

Poistuessaan päiväkirjahuoneesta Terhi vakuutteli, että asioiden purkaminen oli saanut hänet rauhoittumaan.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat