Mitäpä sanotte mun pomosta? Työni vaatii, että mulla on oma auto käytössä

Vierailija

n.2-3 pvänä viikossa ja tähän saakka olen kiltisti sitkistellyt etsimällä milloin mistäkin parkkipaikan tai välillä lainannut pomon parkkikorttia. Nyt olen totaalisen kypsynyt lumien tullessa käyttämään aamuisin ½t parkkipaikan etsimiseen ja ajattelin kysyä, että oisko mitenkään mahdollista ostaa toista parkkikorttia edes kuukaudeksi kun maksaa 30e. No pomopa tokaisi, että ei tässä taloudellisessa tilanteessa - kyllä rahalla saa ja Volvolla pääsee. (tietää että mulla on volvo ja mies suht hyväpalkkaisessa hommassa, kun mun kk palkka on 1500e ja olen sentään tässä lafkassa pomosta seuraava ja 13 alaiseni esimies. Kyllä teki mieli sanoa vaikka mitä...sen sijaan poistuin paikalta :(

Kommentit (9)

Vierailija

Tiedän, paska palkka, mutta tässä kaupungissa ei juuri muuta löydy maisterinkaan papereilla :( Siksi minusta on kohtuutonta, että parkkikorttiakaan en saa vaikka pomo saa (muut ei) ja maksattaa harrastuksensakin vielä (ihme että verottaja, eikä edes tilintarkastajat vielä oo puuttunu moiseen - ei siis ole mikään yksityisyrittäjän pulju).

t.ap

Vierailija

Sinä vai työnantaja? Eikö 30¿ ole aika pieni satsaus joka suuntaan, jos se takaa paikan löytymisen.

Minä kyllä pyöristäisin sitten vaikka km-määriä sen verran, että saisin kortin, jos ei rahaa suoraan saa. Ja varsinkin kun teillä toisilla kortti jo on, niin en käsitä, miksei kaikilla autoa käyttävillä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat