Mitä te n. 1,5 vuotiaiden äidit pystytte puuhastelemaan kotona lapsen hereilläoloaikana?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

tänään esim. olen pessyt useamman koneellisen pyykkiä, leiponut, tehnyt ruokaa isoja määriä (pakastimeen) ja siivoillut vähän jälkiä.

Meillä kaksi " pientä" , 3 v ja 1 v 8 kk, ja keksivät kyllä kaikenlaista kolttostaan tehdä, joten valppaana saa koko ajan olla.

Tänään oli ns. helppo päivä, sillä kummatkin flunssassa, niin eivät ole parhaassa riehumis kunnossa ;)

Hoitovapaalla olen, joten lasten läsnäollessa tulee päivittäin tehtyä enemmän tai vähemmän kotitöitä. Välillä leikkivät nätisti keskenään, välillä riehuvat....

Vierailija

meillä 1,5 vuotiaat kaksoset ja harvemmin on mitään sellaista mistä nyt ei selviäisi lasten kanssa. oma juttunsa on sitten se että jaksanko esim. just leipoa kun ovat sitten kuitenkin molemmat siinä vinkumassa maistiaisia tai kakat on housussa tai jotain. mutta yleensä teen kaikenlaista.

Vierailija

- imuroin

- pesen lattioita

- pyyhin pölyjä

- pesen pyykkiä

- täytän/tyhjennän tiskikonetta

- teen ruokaa

- olen tietokoneella

- katson telkkaria

- jumppaan/joogaan

...

Vierailija

ja jotain muuta, mihin lapsi osallistuu. Niin ja ruoanlaitto onnistuu, jos ei mitään kovin pitkiä työvaihteita tarvita. Eli arkiruokaa saa tehtyä.

Vierailija

En paljoa pysty koska omani on sellainen hpyörremyrsky, että isotöisemmät hommat jää viikonloppuun tai iltamyöhään kun mies tulee. Kun lapsi nukkuu 1h päivässä syön ja luen tai palstailen.

Vierailija

oottepa te supermammoja. Ei tulis mieleenkään alkaa leipomaan.

Meillä poika kyllä ' osallistuu' siten päivään että ei toivoakaan alkaa tekemään mitään pitkää hommaa. Välillä aina vähän jotain saa eteenpäin.

Vierailija

Siis kaikkea mitä nyt normaali päivänä täytyykään tehdä. Pestä pyykkiä, imuroida, luututa, tehdä ruokaa, ulkohommia, katsoo telkkaria, olla netissä, siis kaikkee mahdollista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat