Teinit rakastavat, äidit paniikissa!

Vierailija

Annanko 17-vuotiaan poikani 15-vuotiaan tyttöystävän jäädä meille yöksi tietäen hyvin ettei tytöllä ole äitinsä lupaa (eikä varmaan saisikaan lupaa)?

Puuttuisitteko te asiaan?

Suhde on molemmille ensimmäinen, kaikesta päätellen ovat jo olleet sängyssä (voi jessus), ovat aika sööttejä ja rakastuneita ja päättäneet uhmata tytön äitiä.

Pitäisikö mun sympatiseerata kakaroita vai tytön äitiä?

Kommentit (7)

Vierailija

Mutta ehkä sitä aikuismaista toimintaa olisi pyytää tyttöä keskustelemaan äitinsä kanssa, tai mikä parempaa, SINUN soittaa tytön äidille ja keskustella hänen kanssaan mitä HÄN ajattelee tilanteesta. Voit sitten ehkä sen pohjalta tehdä paremmin oman päätöksesi.

Itse varmaan istuttaisin nuoret pöydän ääreen, tekisin selväksi että tytön on hankittava pillerit, ja että molemmat nuoret tietävät, että lapsia ei aleta tehdä ennen kuin molemmilla on OMAN lapsilisän saanti loppunut... Siihen mennessä todennäköisesti koko suhde on jo ohi ;)

Vierailija

Niin, paitsi tuossa ei ole mitään perusteita oikeusjuttuun. Antakaa nuorien olla, jos kerran rakastuneita ovat, eikä mitään " hyväksikäyttöä" ole ilmassa. Ettekö te vanhat lehmät itse ole olleet nuoria koskaan?

Vierailija

Mutta kiitos numero viitoselle: sainpahan hyvän tekosyyn kun uhkaan oikeusjutulla. Vaikka kaikille osapuolille taitaa olla selvää ettei seksin harjoittaminen rajoitu välttämättä öiseen aikaan.

Vierailija

ja nostaa oikeusjutun lapseen sekaantumisesta tms. ja sinä olet ollut siinä tukemassa k.o. toimintaa. Onhän näitä tapauksia nähty.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat