Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatteko äänestää vaaleissa toisin kuin miehenne?

Vierailija

Viime kunnallisvaaleissa olisin halunnut äänestää yhtä tuttua naista perhekerhosta. Tämä nainen oli mielestäni todella fiksu ja mukava.

Mieheni kuitenkin painosti äänestämään erästä tuttua miestä (pieni paikkakunta ja paljon tuttuja). En oikein uskaltanut uhmatakaan, kun olen niin huono sitten valehtelemaan enkä haluakaan valehdella.

Nyt sitten nämä pressanvaalit tulossa, ja kyllä taas mies on tuonut ehdokkaansa hyvin esiin. Inhottavaa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Voi helvetti! Meikä kuolee!!! x D

Ei mutta nyt vakavasti. Meillä ehkä kysytään, uskaltaako mies äänestää toisin kuin minä. : )

Vierailija

kyllähän se taitaa usein olla sama henkilö kun samanhenkisiä ollaan vaikkakin minä olen meistä se joka mukana enemmän politiikassa Kokoomuksen kautta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jos nyt et voi " Uhmata" miestäsi, niin sano, että vaalisalaisuus on oltava. Sinun ei tarvitse sanoa, ketä äänestät.

En tietenkään halua valehdella... Todella kurja tilanne :-(

ap

Vierailija

Enkä minä tiedä, ketä hän äänestää. Edes puolue ei ole tiedossa, enkä kyllä itsekään kertoisi hänelle ketä äänestän.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En tietenkään halua valehdella... Todella kurja tilanne :-(

ap

Mitäs se äijä sulle tekee jos äänestät hänen käskyään vastoin? Laittaa sut jalkapuuhun vai?

Vierailija

Olen vapaa sielu vapaassa maassa, enkä antaisi itseäni kohdella tuollalailla.

Jos nyt et voi " Uhmata" miestäsi, niin sano, että vaalisalaisuus on oltava. Sinun ei tarvitse sanoa, ketä äänestät.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat