Milloin tutkimuksiin, kun 6kk yritetty lasta?

Vierailija

Olen nuori, 23v ja esikoinen tärppäsi heti ekasta kierrosta. Nyt toista lasta yritetty 6 kuukautta, ovis on kyllä joka kuukausi, mutta en vaan tule raskaaksi. Kierrot on lyhyhköt 20-28 päivää. Saisiko lääkäriltä jo jotain troppia joka auttaisi raskaaksi tuloon, vai pitääkö odottaa se vuosi? :(

Kommentit (13)

Vierailija

Ihmettelen, että tulit raskaaksi edellisen kerran heti ekasta kierrosta, jos kiertosi on noinkin vaihteleva. Jos et mitään kohtutulehdusta sairastanut esikoisen syntymän jälkeen, ei ole mitään syytä epäillä, ettetkö tulisi raskaaksi.

t. ensimmäistä 9kk tehtaillut, toista nyt 6kk

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta onkohan jo tuo kiertojen epäsäännöllisyys (varsinkin kun jotkut kierrot vain 20 päivää) aihe tutkia missä mättää?

ap

Vierailija

mutta yksityisesti voi hakeutua aiemminkin, jos tietää/epäilee että on ongelmia raskaaksi tulemisen kanssa.

Yksityiselle saa nopeasti ajankin, ja hommahan voi olla jostakin pienestäkin jutusta kiinni, että ei ole tärpännyt.

Itse olen kolmen lapsen äiti, ja näistä lapsistamme yksikään ei ole helposti saanut alkuansa.

Neljättä yritellään, ja saapa nähdä, kauanko sen alulle saattamiseen menee aikaa.

Toivon teille pikaista raskautumista!

Vierailija

silloin kierto oli säännöllinen 28 päivää.

Vasta synnytyksen jälkeen kun menkat alkoi, alkoi kierrot heittelemään. Syytä en tiedä miksi kierrot on tällaiset.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat