Heinähatut!!! Mitä kuuluu pitkästä aikaa??!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli me heinähatut olemme aloittaneet vauvanteko puuhat heinäkuun aikoihin. Plussauutisia odotellaan ja senkin jälkeen toivomme kuulevamme Heinähatun odotusajan kuulumisia ;)

Me olemme heinähattuja:

Heinähatut:

Nimimerkki: Jansku1974

Oma ja miehen ikä: 31 ja 32

Monettako yritetään: Mulle ensimmäinen, miehelle olis 4s

Nimimerkki:Peeveli

Oma ja miehen ikä: minä vm -72 ja mies -70

Monettako yritetään:4. (aiemmat lapset 6/94, 8/00 ja 1/05)

Nimimerkki: Pirpana78

Oma ja miehen ikä: minä 27 ja mies 30.

Monettako yritetään: 3.( lapset 11/99 ja 05/03)

Nimimerkki: Vaavitoive-77

Ikämme: Minä 28v, mies 30v.

Toivomme: esikoista

Nimimerkki: s@n

Iät: Minä 19 ja mies 27

Monettako yritetään: Ensimmäistä.

Nimimerkki: äitiliini73

Oma ja miehen ikä: 32 & 32

Monettako yritetään: kolmatta

Nimimerkki: KiWi81

Oma ja miehen ikä: 23 molemmat

Monettako yritetään: Toista

nimimerkki: Äksy-78

Ikä: oma ja miehen 27

Monettako toivotaan: 3.nnesta unelmoidaan!

Nimimerkki: Pinja78

Oma ja miehen ikä: olen 27-vuotias ja mies 30-vuotias

Monettako yritetään: ensimmäistä yritetään...

Nimimerkki:Anna_liisa

Oma ja miehen ikä:Minä 29 ja mies 37

Monettako yritetään:kolmatta

Nimimerkki: Red_Cat

Oma ja miehen ikä: Minä 27, mies 34

Monettako yritetään: ensimmäistä

Nimimerkki: AINO2004

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Monettako yritetään: toista kovasti kuumeillaan

Nimimerkki: momwannabe

Oma ja miehen ikä: minä 23 (ens viikolla 24) ja mies 25

Monettako yritetään: ensimmäistä

Nimimerkki: Selmiina

Oma ja miehen ikä: 25 ja 26

Monettako yritetään: toista, esikoinen 06/04

Nimimerkki: jossuliini84

Oma ja miehen ikä: 21 ja 23

Monettako yritetään: mulle toinen, miehelle ensimmäinen

Nimimerkki: suhmura80

Oma ja miehen ikä: 25v/ 30v

Asuinpaikka: pohjois-pohjanmaa

Monettako toivotaan: toista (poika 12/03)

Nimimerkki: -Muksu-

Oma ja miehen ikä: 28 ja 36

Monettako yritetään: Kolmas haaveissa :)

Nimimerkki: keinuhepo

Oma ja miehen ikä: minä 28 ja mies 24

Monettako yritetään: Esikkoa yritellään

♥Plussanneita:♥

♥Red_cat: LA 28.5.06♥

♥-Muksu- : LA 1.6.06♥

♥AINO2004: LA 2.6.06♥

Kommentit (10)

Vierailija

Oikeastaan mitään järisyttävän uutta ei kuulu, pahoinvointia on, väsymystä on jne. Eli ainakaan vielä ne ei ole helpottaneet.

Ilouutisen pääsin jakamaan ensimmäisen kerran viime viikonloppuna. Äitini oli ensimmäinen joka sai tietää. Eipä osannut yhtään arvata. Oli tosi onnellinen tulevasta mummoudestaan. Tämän jälkeen onkin soitellut lähes päivittäin ja kysynyt vointia. :)

Sellaista tänne. Mukavaa viikkoa ja plussasäteitä heinähatuille!

Ai niin, ja Pirpana kyllä se haamu siitä vahvistuu!

Red_Cat rv 9+2

Vierailija

Jotenkin alkoi kamalasti epäilyttämään nämä vauvantekopuuhat ja nyt mentiinkin viime kierto tjot menetelmällä, sen kummemmin oviksia bongaamatta tai muuten tärppiä yrittämättä. Menkat kai alkaa tuossa loppuviikosta... Tämä on ollu mulla kyl ihan uskomatonta vuoristorataa.. Yhdessä hetkessä on sitä mieltä että nyt riittää lapset ja ei yhtään enää. Sit kohta kun miettii että laitanko sit turvakaukalot ym. vauvajutut myyntiin niin iskee paniikki että ei meidän vauvat voinu tähän vielä loppua! Tärppäis nyt niin loppuis se vahtaaminen tän asian kanssa. Todennäkösesti jos ei vuodenvaihteeseen mennessä tärppää niin sit saa asia olla....

Lisäsin muuten Keinuheposen tuohon listaan, sori kun päivitys kesti....

Vierailija

Niin tuo laskettuaika olisi vauva-lehden laskurin mukaan 26.6.2006, mut kävin myös toisissa laskureissa, joissa oli huomioitu kierron pituus niin niiden mukaan olisi [color=EE0000]la 30.6.2006.

[color=0000EE]Uskon paremmin tohon jälkimmäiseen!!

++TUULIA MUILLEKIN++

Pirpana♥

Vierailija

Oon siirtyny tonne odottajiin ja autuaasti unohtanu..... Laskettu aika on 9.6.06... Ei monesti heinähattuja näkynykään........

suhmura 7+6

Vierailija

Mikä sun La olis? Päivitän senkin sit samantien. Kiva kun Plussauutisia tulee koko ajan lisää =) Niin ja kiva Red_Cat kun käyt kertoilemassa myös raskaustunnelmia, päästään vähän fiilikseen ;)

Niin ja tietysti kaikille niille plussaonnea jotka sitä tarvitsevat!

Vierailija

Täällä menossa kp36/32-36 ja kerkesin jo hätäisenä testaamaan lauantaina... Haamuhan sieltä pätkähti testiin!!! Nyt odottelen vielä loppu viikkoon ja testaan sit vielä uudestaan, jos tulos olisi hiukan selvempi. Ajatukset vielä vähän sekavat, et ollako iloinen vai laittaa jäitä hattuun!!!

[color=EE1289]+++PLUSSASÄTEITÄ KAIKILLE+++

Vierailija

Eli Jansku1974 on nyt Hemuli5.

Kp 20 eikä mitään ihmeellistä olotilaa, ainakaan vielä. Viimekierron haamusta ja sitten tulleesta tädistä on toivuttu ja vannottu ettei enää testata ennekun vähintään 3 päivää on mennyt yli!!

Plussasäteitä Heinähatuille!! Ensikoissa missä kirjoittelen, on ollut todella hiljaista plussien suhteen, on se kumma ;) muualla kyllä plussataan urakalla :D

Vierailija

Näitä pinoja on täällä vauvakuume sivulla kyllä niin paljon että miten niitä kaikkia voikaan aina muistaa ;)

Tänään se sitten tuli, ensilumi. Poika oli just melkein kaks tuntia jo ulkona lumessa. Ei koskaan ennen ole pukenu päivävaatteita päälle niin aikasin kun tänään =D Hyvä kun malttoi aamupalan syödä. Mulla pitäis menkkojen alkaa nyt viikonvaihteessa ja näin uskon käyvänkin koska yritystä ei kovin paljoa tähän kiertoon mahtunut :/ Mutta toivottavasti muilla on plussaonnea :) Onko heiniksissä tällä hetkellä muita piinailijoita?

Vierailija

Jaahas, täällä ei mitään hurraahuutoja... 2.9. koetun km:n jälkeinen vuoto jatkuu edelleen rasittavalla joka toinen päivä vuotaa ja joka toinen päivä ei -syteemillä. Alkaa pää hajota pikkuhiljaa, mutta ei kai tässä auta kuin odotella kropan palautumista. Onneksi muitakin kohtalotovereita näyttää olevan, etten ainakaan ole yksin näiden vuotojeni kanssa. Jälkitarkastus tehty ja kaikki hyvin eli en tiedä mistä vuodot johtuu.

Vauvakuumetta vaan on ilmassa niiiin paljon ja siksi alkaa mennä hermo kun ei pääse kunnolla taas yrittämään vauvantekoa, mur... Mietin tuossa jo palstailutaukoakin, mutta kyllä kai täällä tulee kuitenkin poikettua edes kerran päivässä kun työt alkaa maistua puulta. Positiivisia puolia jos etsitään, niin ainakin ehdin käydä rinteessä lautailemassa ennen masun kasvattelua:) eipä sinne ole esikoisen odotuksen aikana ja sen syntymän jälkeen kertaakaan vielä päästykään. Mutta toivottavasti vuoto loppuu pian ja pääsee taas tositoimiin. Onnea kaikille plussanneille, toivottavasti tullaan perässä kaikki!!

Vierailija

Heipä hei pitkästä aikaa!

Olen muuten vaihtanut nikkini, eli äitiliini73 on nykyään Kanelisokeri. Saisikohan sitä vaihdettua tuonne esittelyihin?

Kp2 menossa, mikä on oikeastaan huojentavaa, kutakuinkin 10 negatestin ja 55 pv kierron jälkeen. Pääsenpähän taas aloittamaan puhtaalta pöydältä. Jos nyt tärpää, niin vauveli syntyisi vasta elokuun puolivälin tienoilla, tietenkin juuri silloin, kun kuopus aloittaa koulun :-)

Niin, että kierron osalta ei ole juurikaan uutta kerrottavaa, koska olen niin alussa vasta. Tällä hetkellä kamppailen lähinnä itseni kanssa, että alanko tikuttamaan ovista vai enkö...joo, tiedän, että olen joskus kirjoittanut, etten aio ruveta tikuttelemaan, mutta ärsyttää, kun kierrot on mitä sattuu...noh josko se gyneaika tuo lisävalaistusta mieltä askarruttaviin asioihin.

Aloin myös laihduttamaan, minkä tietenkin toivoisin tuovan lisämahdollisuuksia raskaaksi tulemiseen. Jos nyt saisi edes 10 kg pois, niin olisin onnellinen...On se kumma, miten helposti paino nousee, mutta sen vähentäminen on työn ja tuskan takana :-).

Jeps, Pirpanaa tuolla Kolibrien pinossa jo onnittelinkin...toivottavasti pääsen itsekin joskus kertomaan plussaamisestani täällä...se olisi hienoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat