Vierailija

Sanokaa mulle yksikin hyvä syy, miksi pitäisi syödä terveellisesti, ulkoilla ja urheilla. Siis joku hyvä syy mikä menee mulla läpi, -kele!

Sivut

Kommentit (35)

" Koska terveellinen ruoka on hyvää ja syöminen on nautinto, ulkoilu on ihanaa ja saa raikasta ilmaa, urheilusta tulee hyvät fiilikset ja jaksaa naidakin paremmin."

Terveellinen ruoka ei ole sama kuin hyvä ruoka. Hyvä ruoka on sitä mitä kroppa tarvii. Minusta sen taas saa selville miettimällä mitä tekee mieli. Se voi olla laatikollinen suklaakeksejä tai jättiannos tummaa riisiä ja kasviskastiketta. Syöminen on nautinto vain silloin jos syö nälkäänsä. Siksi syön yleensä vain pari kertaa vuorokaudessa. Ja silloin kun syön haluan että se täyttää pitkäksi aikaa! Ruuassa on oltava rasvaa!

Ulkoilu ei ole ihanaa, raittiista ilmasta saa aina happimyrkytyksen - koko naama hehkuu, päätä ja korvia särkee, väsyttää niin ettei loppupäivänä saa mitään tehtyä. Onneksi en juuri koskaan ukloile, joten harvemmin on moista jaksamattomuusongelmaa :) Urheilusta ei näytä saavan hyviä fiiliksiä edes himourheileva mieheni, eikä ainakaan jaksa naida yhtään sen enempää (eikä oo tarviskaan).

Vierailija:

Lainaus:

Sanokaa mulle yksikin hyvä syy, miksi pitäisi syödä terveellisesti, ulkoilla ja urheilla. Siis joku hyvä syy mikä menee mulla läpi, -kele!

todennäköisesti tulevat vielä näkymään. Ellei sulla sitten ole supergeenejä, jotka suojaavat sua loppuun asti. Voihan niinkin toki olla, siinä tapauksessa voit onnitella itseäs, koska me kaikki ei olla yhtä onnekkaita VAIKKA yritettäis suojella itseämme.

kyllä mun elämänlaatu on NIIN paljon parempi nyt, kun syön terveellisesti ja liikun tarpeeksi.

Ja huom. ei terveellisesti syöminen ole sama asia kuin salaatinlehdellä kitkuttelu.

Kun syöt terveellisesti ja liikut, olet virkeämpi ja energisempi, nautit elämästäsi enemmän ja sinulla on parempi vastutuskyky kaikenlaisia tauteja vastaan (kuten vaikkapa lintuinfluenssaa ;)) Tämän takia minä pyrin syömään suht koht terveellisesti ja liikkumaan. Sinänsä mulle on aivan sama miten joku muu, esim. ap, elää joten käännyttäminen ei todellakaan kiinnosta.

Ja joo, terveellinen ruoka ei tosiaan tarkoita mitään pelkän porkkanan popsimista, tai ylipäätään kamalaa rasvakammoa.

verenpaine on alhainen eikä mitään vikaa veriarvoissa.

Enkä ymmärrä miksi pitäisi aina olla lihava jos ei välitä siitä mitä syö. Minä en ainakaan ole lihava. En yksinkertaisesti välitä syömisestä enkä tuhlaa moiseen aikaani yhtään enempää kuin on pakko.

ap

Terveellinen ruoka ei ole sama kuin hyvä ruoka. Hyvä ruoka on sitä mitä kroppa tarvii. Minusta sen taas saa selville miettimällä mitä tekee mieli. Se voi olla laatikollinen suklaakeksejä tai jättiannos tummaa riisiä ja kasviskastiketta. Syöminen on nautinto vain silloin jos syö nälkäänsä. Siksi syön yleensä vain pari kertaa vuorokaudessa. Ja silloin kun syön haluan että se täyttää pitkäksi aikaa! Ruuassa on oltava rasvaa!

Ulkoilu ei ole ihanaa, raittiista ilmasta saa aina happimyrkytyksen - koko naama hehkuu, päätä ja korvia särkee, väsyttää niin ettei loppupäivänä saa mitään tehtyä. Onneksi en juuri koskaan ukloile, joten harvemmin on moista jaksamattomuusongelmaa :) Urheilusta ei näytä saavan hyviä fiiliksiä edes himourheileva mieheni, eikä ainakaan jaksa naida yhtään sen enempää (eikä oo tarviskaan).

[/quote]

Miksi kuolisin sydäriin ja minkä ikäisenä? Sitä paitsi sehän olisi mainio nopea tapa kuolla! Mikä on hyvä elämä? Terveyskö muka sen takaa? Minulla ei ole edes mitään hinkua nähdä lapsenlapsia. Omissa on ollut ihan riittävästi näkemistä. Lääkkeitä en söisi kuitenkaan, en ainakaan säännöllisesti. Minulla oli kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta se korjaantui itsekseen kun söin muutaman pillerin aina silloin jos väsytti. Mitä elinvaurioita mulle on tulossa, ennustapas! Ja mitä kamalaa ne sitten minulle tekevät?

Ensinnäkin pidän vaatteet päälläni muitten kuin mieheni seurassa joten yks lysti millainen kroppa on. En elä esitelläkseni itseäni. Mitä lisäarvoa hyväkroppainen sitten saa kropastaan? Kateutta ja pahantahtoisten panettelua? Lihanhimoisten metsästäjien parveilua ympärillä ilman mahdollisuutta löytää todellista rakkautta, onnea ja rauhaa?

Sitä paitsi kun katson peilistä näen ihan mukavan kropan. Neljä odotusta,synnytystä ja imetystä on muokannut siitä jopa paremman kuin nuorena.

ap

Vierailija:

Lainaus:

on muutenkin aika luuseri. Kaikki tuntemani tällaiset ihmiset ovat aika onnettomia tapauksia. Hirveitä uhoojia, mutta tyhmiä kuin saappaat.

Ei tarvitse olla mitenkään yli-intoutunut terveyden suhteen, mutta jos pelkkä makoilu ja mässäily eivät saa tuntemaan edes pientä pistoa sydämessä, on kyllä aika menetetty tapaus.

Mutta eipä kuulu muille, joten sikäli olen samaa mieltä, että terveysterrorismi on turhaa, jokaisella on vapaus tehdä itselleen mitä haluaa. Henk.koht. olen silti sitä mieltä, että fiksu ihminen välittää myös terveydestään. Ja tukee tätä mielipidettä myös ne tutkimukset, joiden mukaan kouluttautuneisuus ja terveelliset elämäntavat kulkevat käsi kädessä. Siksi.

Kiva henkilökuva: tampio makaa sohvan pohjalla uhoomassa ja mässäämässä :) Mutta mitä olennaista se on siinä elämäntavassaan menettänyt? Mitä oikeasti tärkeää tekee sellainen joka miettii terveyttään ja kouluttautuu? Pelastaako hän maailman?

Minulla on yliopistokoulutus, en makoile enkä mässäile.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat