anteeksi, viestit karkaa, koirani haluaa myös kirjoittaa:)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mä kirjoittelin tänne jokin aika sitten aika järkyttyneenä. Mutta nyt asiat on vähän selvinny. Eli mä pääsen lapaan kuun loppupuolella. Viime menkkojen aikana jouduin käymään kipupiikillä ja sitten hyppäsin laparoskopiajonossa alkupäähän.

mulla on siis iso endometrioona toisessa munasarjassa ja koko munasarja joudutaan luultavasti poistamaan. Se kyllä hirvittää aika tavalla. Lääkärille soittelin ja kyselin asiasta ja se sano, että aika suurella todennäköisyydellä mulle joudutaan tekemään laparotomia, koska tilanne näyttää melko pahalta. Tuntuu aika hirveeltä, että tilanne pääsee näin pahaks, kun on yrittäny saada hoitoa jo pari vuotta. Mutta toivottavasti tilanne ei oo vielä niin paha, että vauvahaaveet tyssäis siihen.

Mulle tehdään sit samalla munatorvien aukiolotutkimus, ja nyt sitten tässä laskeskelen menkkojen tuloa. mulla on viime aikoina kierto vaihdellu 26 päivästä 36. Ja jos mulla menkat on niin lapa ei voida tehdä. Ja sitten se siirtyy taas ja tilanne pahenee... mut ei auta kun toivoa, että ne tulis ajoissa.

oon tästä kyllä opinnut että hoitoa on VAADITTAVA. Mutta minä meen yleensä ihan sanattomaksi kun oon lääkärillä ja nyökkäilen vaan tyytyväisenä. Mutta toivottavasti te kaikki muut uskallatte vaatia teille kuuluvan hoidon

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat